Zetki kupują często, dużo i inaczej
#GenZ #Zetki #ecommerce #digital #zakupy

SESJA: ZAKUPY

11.55
Zetki całkowicie zmieniają paradygmat zakupowy. Mając dostęp do nieustannego streamu inspiracji i okazji, Zetki kupują zaskakująco dużo i zaskakująco często. Nawet jeśli nie zawsze planują coś kupić, to zawsze są gotowe, żeby to zrobić. Skłonność Gen Z do funkcjonowania w trybie zakupowym, wpływa m.in. na touchpointy, które chcąc nie chcąc muszą odrzucić swoje tradycyjne i domyślne role, na rzecz bycia przestrzeniami typu all-in-one, które łączą w sobie funkcje zakupowe, inspiracyjne, edukacyjne i rozrywkowe, i adresują potrzeby marek na całej długości lejka zakupowego. A to, no właśnie, tworzy całkiem nową rzeczywistość, która stawia przed nami nowe wyzwania i nowe możliwości. Z fascynacją obserwujemy te zmiany, i z wielką radością o nich opowiemy, wykorzystując szereg danych oraz realnych przykładów ze świata e-commerce, które pokują wprost, że przyszłość jest dziś.
Iwona Gebauer

Senior Strategy Consultant & Team Leader
Brand New Galaxy

Strateżka z ponad 8-letnim różnokierunkowym doświadczeniem analityczno-komunikacyjno-ecommerce’owym. W codzienności bazuję na ciekawości i logice. Od ponad dwóch lat związana z agencją Brand New Galaxy.
Anna Chyl

Senior Strategy Consultant & Team Leader
Brand New Galaxy

Strateżka, badaczka i analityczka, z zamiłowaniem do łączenia kropek i innych znaczków. Zawodowo odpowiedzialna za to, żeby w sferze digitalowej stawiać człowieka w centrum i tworzyć komunikację na miarę 2024 roku! Prywatnie wielbicielka tkanek miejskich, dobrych książek i jeszcze lepszego jedzenia.