INSUMMIT nav logo
Badania (za)bardzo osobiste.
#rola_badacza #błedy_poznawcze #analiza
SCENA FILTRACJA
BADANIA I ANALIZY
SESJA MODEROWANA
16.05 PIĄTEK, 23 WRZEŚNIA
Human insight to wypadkowa tego co słyszymy i tego kto słucha. Za „human” kryje się w końcu nie tylko użytkownik. Niezależnie od tego, jak bardzo byśmy się starali być tylko badaczami, analizując dane nie jesteśmy w stanie w pełni odciąć się od tego kim jesteśmy prywatnie, co nas pasjonuje, a co spędza sen z powiek itp. Jak więc to kim jesteśmy wpływa na to co dostrzegamy w materiale badawczym? Czy możemy tylko przeciwdziałać czy także czerpać z tej sytuacji? Jak mądrze grać w tę ryzykowną grę? W prezentacji przedstawione zostaną wnioski z badania przeprowadzonego na potrzeby konferencji.

FESTIWAL INSUMMIT

Agnieszka Mróz

właścicielka firmy, badaczka, projektantka usług
Service Sandbox

Od 7 lat zajmuje się projektowaniem usług oraz badaniami jakościowymi w procesach projektowych. Współpracowała z ponad stoma firmami i instytucjami. Realizowała projekty m.in. dla Play, Lufthansa Systems Poland, Metro Properties, Narodowego Archiwum Cyfrowego, Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia. Prowadzi zajęcia dla studentów studiów podyplomowych SWPS. Autorka fiszek poświęconych metodyce design thinking: Jak tworzyć produkty i usługi? Zrozumieć Design Thinking.