INSUMMIT nav logo
Czy męskie majtki i karma dla zwierząt mogą być wyznacznikiem kryzysu? – czyli o najdziwniejszych zachowaniach konsumenckich Polaków mogących zwiastować recesję.

scena partnerska

11:40 PIĄTEK, 23 WRZEŚNIA
W świecie ekonomii znane są przykłady na to, jak na podstawie pozornie abstrakcyjnych danych można wyciągać poważne wnioski o kondycji gospodarki. Doświadczeni analitycy rynkowi z UK czy US nie potrzebują wyliczeń ichniejszego odpowiednika GUS, by wiedzieć, że „recesja is coming”. Poważnym sygnałem, że nie dzieje się zbyt dobrze jest obserwacja sprzedaży kawy, wykładzin podłogowych, męskiej bielizny, a także atrakcyjność fizyczna kelnerek, a nawet liczba śmiertelnych wypadków z udziałem rowerzystów. Wykorzystując platformę Omnisurv by IQS zbadamy jakie są najdziwniejsze, niebanalne i najmniej oczywiste zachowania Polaków w dobie recesji, które mogłyby stać się – na wzór funkcjonujących na innych rynkach zachodnich – swoistymi indeksami gospodarczymi made in Poland. Do łowienia tego typu zachowań zapraszamy wszystkich uczestników InSummit – przyjdźcie na stoisko IQS, zadajcie pytania, zweryfikujcie swoje tezy i dołączcie do wielkiego Omnibusa nt. najdziwniejszych zachowań konsumenckich Polaków w dobie recesji.
Marta Rybicka

Chief Commercial Officer, członek zarządu
IQS

Z wykształcenia socjolog i absolwentka studiów doktoranckich z zakresu zarządzania i finansów. Z IQS związana od ponad 10 lat. Doskonale rozumie perspektywę klienta, niemal połowę zawodowego życia spędziła po stronie klienta (Nestle, Ringier Axel Springer Polska), następnie przez wiele lat prowadziła i rozwijała w IQS ilościowo-jakościowy dział badawczy, nadzorując projekty realizowane dla klientów z różnych branż, głównie z sektora farmaceutycznego, finansowego oraz FMCG. Obecnie członek zarządu, odpowiada między innymi za client service oraz segment badań syndykatowych. Zaangażowana w wiele autorskich projektów badawczych realizowanych w IQS, m.in. Świat Młodych, Video Love Story czy Game Story. Na swoim koncie ma wystąpienia na licznych konferencjach i webinarach, wywiady w radiu i TV, autorka wielu prelekcji i artykułów eksperckich w mediach. Członek PTBRiO.
Mateusz Duś

New Business Director
IQS

Z branżą badawczą związany od przeszło 18 lat. Od 2018 roku specjalizuje się w sprzedaży i doradztwie w zakresie badań marketingowych na panelu internetowym. Był jednym z liderów zmiany, należącego do IQS, panelu Opinie.pl – obecnie, to w ocenie klientów, jeden z najlepszych paneli do badań CAWI w Polsce. Aktualnie zaangażowany jest w rozwój platformy Omnisurv – narzędzia do realizacji badań marketingowych w modelu DYI. Najbardziej ceni sobie proste rozwiązania, które przekładają się na wzrost efektywności w biznesie.