INSUMMIT nav logo
Podążając za głosem – jakim medium są podcasty?
#Skutecznemediumreklamowe #angażującycontent #brandedcontent #media #audio #efektywnośćreklamowa
BUTELKOWNIA
TV, VIDEO i PODCASTY
SESJA MODEROWANA

10.25 PIĄTEK, 23 WRZEŚNIA

Pomimo że podcasting nie jest nowym zjawiskiem, to dopiero w ostatnim czasie związana z nim rewolucja audio dotarła do Polski. Obecnie ponad 8 milionów Polaków regularnie słucha podcastów, angażując się w nie godzinami. Kim są słuchacze? Co ich charakteryzuje – i przede wszystkim – dlaczego są tak atrakcyjnym targetem dla marketerów? Czy wzrost zainteresowania podcastami oznacza istotne zmiany w konsumpcji mediów, czy jest po prostu kolejną alternatywą na mediowej mapie?
Obserwując potencjał podcastów, marki mówią: sprawdzam! Coraz częściej angażują się we współpracę z wydawcami. Czy jest to tylko możliwość ciekawej aktywności podejmowanej przez marketerów, czy rzeczywiście komunikacja w podcastach uzyskuje realny wpływ na postrzeganie i skuteczność marki? Jakie wybory stoją przed markami, które zdecydują się korzystać z komunikacji audio?
Opierając się na wynikach przeprowadzonych badań, opowiemy dlaczego komunikacja marketingowa w podcastach to „reklamy, których słuchacze chcą słuchać”. Pokażemy, które formaty reklamowe są akceptowalne i skuteczne, co będzie podpowiedzią dla marketerów, dotyczącą strategii komunikacyjnej swoich brandów.
Alicja Kundzicz

Research Manager
YOTTA

Badaczka z wykształceniem ekonomicznym oraz zamiłowaniem do psychologii, szczególnie psychologii poznawczej. Psychofanka ekonomii behawioralnej. Preferująca zaawansowane analizy ilościowe, lecz poszukująca także insightów jakościowych. Od ponad 10 lat w firmach będących liderami w swoich branżach: SMG/KRC, MillwardBrown, Kantar, a obecnie Publicis Groupe, specjalizując się w badaniach związanych z szeroko pojętymi mediami.
Michał Dobrzański

Dyrektor ds. analiz i wsparcia biznesu
Tandem Media

Badacz, analityk i strateg z ponad 20-letnim stażem. Połowę życia zawodowego związany z branżą mediową. W Tandem Media kieruje zespołem wspierającym sprzedaż reklamy audio i kinowej, zajmując się również projektami rozwojowymi. Uczestniczy w pracach związanych z rozwijaniem standardu pomiaru mediów w ramach Komitetu Badań Radiowych, angażuje się również w prace grupy roboczej audio w IAB. Pasjonat podcastów, zaangażowany w budowę oferty sprzedażowej Tandem Media i edukację rynku, dotyczącą komunikacji reklamowej w podcastach. Pomysłodawca raportu „Słuchacz podcastów w Polsce”. Współautor – z Radkiem Sączkiem – nagrodzonej w 2020 r. przez “Media Marketing Polska” audycji „O Mediach w Tandemie”. Prywatnie chętnie ucieka w góry, a las jest jego środowiskiem naturalnym.

FESTIWAL INSUMMIT