INSUMMIT nav logo
SZEPTUCHA, ASTROLOG I TAROCISTA W TAJNEJ SŁUŻBIE MARKOM, BIZNESOM I ZWYKŁYM LUDZIOM. (Nie)wiarygodne wnioski, jak współczesne marki mogą zwiększyć sprzedaż w czasach kryzysu zaufania i lojalności!
#zaufanie #kryzyszaufania #rytuał #rytualizacja zachowań #nowa duchowość #duchowość eklektyczna #duchowość patchworkowa #po mojemu #zagubienie #ciemnogród #wróżka #metafizyka #przepływ energii #poszukiwanie odpowiedzi #szptucha z fakultetem #poszukiwanie
SCENA FILTRACJA
FENOMENY
SESJA MODEROWANA
12.25 PIĄTEK, 23 WRZEŚNIA
14 milionów Polaków wierzy w astrologię. A ile Ty znasz osób, które kiedykolwiek były u wróżki? 14 milionów, to już nie jest przypadek czy prawo serii – to potężna grupa odbiorców, którzy powierzają swoje firmy, życia i losy rodziny w ręce tych, do których mają największe zaufanie. Czego możemy nauczyć się od branży ezoterycznej i jak to przełożyć na komunikację marek, zwiększenie sprzedaży i odbudowanie kruchego mostu konsumenckiej lojalności? Nie będziemy wróżyć z fusów czy kryształowych kul – oprzemy się na danych, raportach, a przede wszystkim na konkretnych historiach specjalistów z szeroko pojętej branży ezoterycznej.

FESTIWAL INSUMMIT

Barbara Zajączkowska

Research Manager
Esplori

Finalistka pierwszej edycji konkursu Zbadaj.to! oraz zdobywczyni nagrody publiczności podczas XIX Kongresu Badaczy Rynku i Opinii „Impact Factor” 2018. Od czterech edycji współpracuje przy tworzeniu projektu PTBRiO „Konsument”. Absolwentka Etnologii i Antropologii Kulturowej UW. Specjalistka zarządzania wiedzą o konsumencie, łowczyni insightów oraz trendów. W branży od 2010 roku. Realizowała projekty dla spółek Skarbu Państwa, uczelni wyższych, organizacji społecznych, instytucji kultury, branży modowej, FMCG, ubezpieczeniowej, bankowej i wielu innych. Członkini Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.
Zwolenniczka oszczędzania i niemarnowania rzeczy w codziennym życiu.
Barbara Jurga

Właścicielka firmy
EFEBIA Barbara Jurga

Badaczka rynku, marketerka, przedsiębiorczyni. Autorka dwóch książek: „(wy)Ceń się” i „Zarabiaj więcej na swoim”. Twórczyni kursów online z zakresu marketingu, budowania marki, strategii komunikacji marki. Prowadząca kanał na YouTube z serią filmów prosto o: marketingu, badaniach rynku, strategii marki i biznesie.
Absolwentka Filologii Polskiej UJ oraz Badań Społecznych i Rynkowych UJ. Specjalistka strategii komunikacji marki. W branży od 2005 roku. Członkini PTBRiO. Jako dyrektorka sprzedaży i marketingu pracowała dla czterech łańcuchów franczyzowych w tym dla franczyzy obecnej w 34 krajach świata. Właścicielka własnej firmy od 2010 roku. Aktualnie dzieli się wiedzą o marketingu, strategii komunikacji marki, badaniach rynku i biznesie w mediach społecznościowych.