INSUMMIT nav logo
Cannes jako kolebka kreatywności
(prelekcja w języku angielskim)
Komunikacja: Efektywność
SESJA KUROWANA
12.15 ŚRODA, 25 WRZEŚNIA
Ipsos kolejny rok z rzędu jest częścią festiwalu w Cannes prowadząc prelekcje i panele dyskusyjne. We wrześniu będziemy po kolejnej edycji festiwalu z najświeższymi insightami. Już na podstawie poprzednich doświadczeń zdefiniowaliśmy kilka obszarów, które są kluczowe nie tylko dla wzrostu marki (co wiemy na podstawie naszych badań), ale mają również znaczenie w Cannes – to jest: purpose, context, empathy. Podczas prelekcji będziemy na konkretnych przykładach (wcześniej ocenionych przez widownię Insummit) udowadniać jak opowiedzieć na potrzeby i wymogi każdego z tych obszarów. To pokaże nam perspektywę marketera, którą później zderzymy z perspektywą zwykłego człowieka (na następnym wystąpieniu)
Teraz będziemy przyglądać się klockom odpowiadającym za KREATYWNOŚĆ budowli.
Arnaud Debia

Global Creative Development Director
Ipsos

Arnaud Debiais Global Creative Development Director at Ipsos (Geneva, Switzerland).
Arnaud is a Creativity enthusiast who is dedicated to driving clients, researchers and agencies to bond together and spark more effective, more creative business building campaigns, by exploring and nurturing greater ideas and braver creative.
Arnaud has 30 years of experience in various Client, Advertising and Research Agency leadership roles. Arnaud started his career working for advertising agencies (McCann, Lowe, Havas, Publicis, Leo Burnett) helping raise the bar of creativity for international clients in the FMCG, Health and New technology sectors, and a key player in developing award winning work (MACIF, Krisprolls, Le Rustique – Silver Film Cannes Lions 2003) Arnaud later joined Ipsos in Geneva working for P&G, Danone and Nestlé, to help these clients develop a stronger creative development process and pioneering integrated early stage solutions. He now leads Ipsos’ global Creative Development research practice. Arnaud has dedicated his career to understanding creativity better, to help brands make ads that will be more effective because they will be first of all more meaningful to people. Arnaud led an extensive and exclusive new research learning at Ipsos, „The Misfits way”, to evidence and illustrate the pivotal role of empathy in triggering creativity, and serve as a marketers ’ guide to a more effective, sensitive creative journey. He is also the host of the Creative Journey video podcast interviews of leading brand owners and creative directors, debuting in 2024.