- Od czytania do doświadczania, czyli o ewolucji podręczników.
- Czy bank powinien uczyć? Czyli o tym, w jaki sposób wprowadzać do szkoły tematykę związaną z ekonomią i przedsiębiorczością. Prezentacja projektu „Porwani przez Ekonomię” .
- Nauczyciel 2040 – Mistrz zen? Edukacyjny asystent cyfrowy? Praktyczny ewolucjonista? Architekt rozwoju społecznego?
- Przestrzenie w szkole: Jak je tworzyć, aby zachęcały do integracji, współpracy i pomagały się uczyć?
- Rodzice w szkole: nie narzekajmy tylko wspierajmy!

Senior Partner
Minds & Roses
Head of Research
Social Impact Alliance for CEE

Właścicielka
Badania i Działania

Prezes Zarządu
Centrum Edukacji Obywatelskiej (CEO)

tutorka i wykładowczyni
Szkoła Edukacji

Instytut Badań Edukacyjnych i Uniwersytet Warszawski

UX Designer
Sanoma Learning, Nowa Era

ekspertka komunikacji
mBank
Z wykształcenia dziennikarka i mediatorka. Od 13 lat pracuje w mBanku, w którym zajmuje się prostą i empatyczną komunikacją. Na co dzień koncentruje się na projektach związanych z komunikacją i ESG. Wierzy w to, że bank może, a nawet powinien wspierać edukację finansową młodych, dlatego od dwóch lat współtworzy projekt edukacyjny Warszawskiego Instytutu bankowości – Porwani przez Ekonomię. Prywatnie… czuje się Zetką.

dyrektorka
Szkoły Podstawowej nr 1 w Ostródzie

Prezeska
Fundacja Szkoła z Klasą

Prezeska
Fundacja Teach for Poland