INSUMMIT nav logo
Y + 10, 10 lat później. Millenialsi w lustrze własnych marzeń i obaw sprzed 10 lat.
millenialsi, napięcia, potrzeby, aspiracje, pokolenia
SESJA ZAMKNIĘCIA
SESJA MODEROWANA
15.50 ŚRODA, 25 WRZEŚNIA
Dokładnie 10 lat temu na scenie plenarnej Insummitu (wtedy Kongresu) zaprezentowaliśmy pierwsze, i do dziś jedyne, viralowe badanie społeczne. Wykorzystując popularne wówczas trendy zachęciliśmy millenialsów do stworzenia osobistego autoportretu i napisania wiadomości do… samych siebie z przyszłości. Tysiące lajków, setki insightów, artykuły w popularnych portalach, Eldo i Pieseł – to, mimo zerowego budżetu, udało się nam w 2014 roku . A dziś? A dziś jest właśnie tytułowe +10! Minęło 10 lat, a my otwieramy wehikuł czasu, wracamy do Millenialsów z naszego badania i konfrontujemy ich z wiadomościami, które wtedy zostawili do dzisiejszych siebie. Czy Ada znalazła swoją spokojną wyspę? Czy Mateusz przestał się w końcu stresować? Czy Marta, jak chciała, jest „dobrą dzidą”? Jak zmieniło się i co przeszło przez 10 lat polskie pokolenie Y? Zapraszamy Was na bardzo osobistą, emocjonalną, trochę nostalgiczną i pełną głębokich Insightów o polskich Millenialsach podróż.

FESTIWAL INSUMMIT

Anna Rzeźnik

strategic director
CPC Brand Consultants

Od 10 lat specjalizuje się w przekuwaniu insightów ze świata młodych i rozumieniu zmian kulturowych i pokoleniowych na budowanie skutecznych strategii marek.
Bartłomiej Brach

DR
SGH

Antropolog organizacji, konsultant w obszarze People & Culture, autor książek „Pomiędzy sensem i bezsensem pracy” i „Organizacja to opowieść”. W swojej pracy doradczej pomaga kształtować kultury organizacji i strategie HR liderom kategorii m.in. CD PROJEKT, x-kom czy RASP. Przewodniczący Rady Fundacji Polska Debatuje.