PROGRAM

DZIEŃ 1, CZWARTEK, 22 IX

9.30
REJESTRACJA UCZESTNIKÓW
scena Butelkownia
10.00 SESJA OTWARCIA
10.45 Fokus na człowieka i cała naprzód!
C-suite o insights-into-action jako DNA progresywnych organizacji 
Agnieszka Sora, Prezeska Zarządu IAA Polska zaprasza na panel z CEOs i CMOs o badaniach przyszłości, o nowych technologiach w kontekście poszukiwania insightów i innowacji. Rozmawiać będziemy o oczekiwaniach klientów; o obszarach, w których klienci potrzebują wsparcia agencji, oraz takich gdzie sami poszukują insightów, o przyszłości branży i roli agencji w kontekście wsparcia kluczowych decyzji biznesowych. Co obecnie jest dla klientów ważne, jak widzą przyszłość, czy przyszłość to konsumocentryzm.
Agnieszka Sora

Prezeska Zarządu
IAA Polska

Magdalena Kotlarczyk

Country Director
Google Polska

Izabela Albrychiewicz

CEO&Cluster Lead CEE
GroupM

Rafał Jakubowski

Dyrektor Marketingu
mBank

Anna Barabasz-Sawińska

Marketing Director CEE Beverages & Head of Marketing Services
GRUPA MASPEX

Arkadiusz Gwizdek

Dyrektor Marketingu
Skoda Polska

11.30 TREND IMPACT 
Trendy w naturalny sposób kierują naszą uwagę w stronę tego co nieodkryte, innowacyjne i pionierskie. Pchani potrzebą szukania nowości i poznawania przyszłości przed innymi, zapominamy o tym że jednym z największych atutów i prawdziwą siłą trendu jest jego trwanie w czasie. W tym roku przewrotnie zaczniemy więc od zerknięcia w przeszłość! Przez 12 lat obserwacji trendów konsumenckich (6 edycji projektu Konsument, który w tym roku przekształcił się w Trend Impact), zebraliśmy pokaźną ich teczkę. Podczas otwarcia Trend Impact zapraszamy na podróż śladem trendów, które towarzyszą nam od lat, a mimo to wciąż jest o nich głośno. Zachęcamy do wspólnej refleksji nad tym jak trendy zmieniają się w czasie, co ma wpływ na ich ewolucję i jak właściwie korzystać z nich w codziennej pracy i biznesie. Niechaj stanie się to preludium do opowieści o tym co nowe i jakie są przewidywania na przyszłość. Zapraszamy na sesję Trend Impact!
AGNIESZKA WARZYBOK

Decode / Future.Company

Aleksandra Trojanowska

ING Bank Śląski

12.00 – 13.20
PRZERWA
SCENA PLAC
SCENA PARTNERSKA
12:10 Oddajemy głos przybyszom z Ukrainy – Portret Ukrainek i Ukraińców w Polsce
Kamil Michalski

Managing Director
Kantar Polska

KATARZYNA CHMURA

Strategy Business Director
Kantar Polska

Svitlana Vynoslavska

General Director
Kantar Ukraine

12:30 Do you need more data or better decisions?
Stamatis Kantzas

Founder & Chief Brand Officer
Braincandy

13.20
SESJE:
SESJA EXPERIENCE DESIGN
13.25 Posłuchaj pracownika uważnie jak klienta. O strategii badań pracowniczych w korporacji i budowaniu kultury pytania „dlaczego?
#EmployeeExperience #badaniapracowników #badaniajakościowe #głospracownika #systembadań #etnografiaorganizacji #dialogzbiznesem
Magda Kołba-górna

EX Service Design Lead
Santander Bank Polska

13.45 Przepis na wprowadzenie badań jakościowych. Wersja vege z dużą ilością insightowego mięsa.
#Badaniajakościowe #UX #casestudy #juniordużomoże
Daniel Kanka

Junior CX designer
XTB

14.05 Centrum Nauki Kopernik jako laboratorium badawcze
#Pozyskiwanie_danych_bez_fokusowni_i_kwestionariuszy #badanie_procesów_uczenia_się #współpraca_badawcza #living_lab #popularyzacja_nauki #ciekawość #fake_news #badania_w_procesie rozwiązywania_zadań_wizualno-przestrzennych
Katarzyna Potęga vel Żabik

starszy specjalista-badacz
Centrum Nauki Kopernik

Ilona Iłowiecka-Tańska

kierownik obszaru badawczego
Centrum Nauki Kopernik

14.25 SESJA Q&A
14.40 – 15.20
PRZERWA
15.20
SESJE:
SESJA PROJEKTOWANIE INNOWACJI
15.25 Spraw, by szybciej rosły! Historia o tym, jak dobrze nawiezione insighty stworzyły szyty na miarę love brand
#EmployeeExperience #badaniapracowników #badaniajakościowe #głospracownika #systembadań #etnografiaorganizacji #dialogzbiznesem
Maksym Dębski

Market Researcher & Insights Expert
Omnisense

Katarzyna Skoczek

Brand Manager / Customer Experience & Insights Manager
Omnisense

15.45 BLIKSTORY. Od niczego do mainstreamu. Kulisy sukcesu polskiego fintechu.
#blik #paymentsystems #e-commerce #p2p #brandequity #contactless #disruption #fintech #mainstream
Robert Bajek

Business Development Director
Kantar Polska

Krzysztof Ziewiec

Dyrektor Departamentu Marketingu i PR
BLIK

16.05 Technologia w służbie podniesienia jakości życia osób żyjących z chorobami przewlekłymi
#techhealthcare #medicinestartups #servicedesign #UX #digitalcare #dobrostan #serviceresearch #cocreation
Grzegorz Młynarski

CEO / Service Designer & UX Strategist
s360

Bartosz Bliuj-Stodulski

CEO
Laboratorium EE

16.25 Data-driven marketing transformation – 5 znaków, że to już czas!
#datadrivenbusinness #cookielessfuture #predictiveanalytics #marketingtransformation #smartdata #onlineanalytics #digitalproductanalytics
Paulina Walkowiak

CEO / Service Designer & UX CEO | co-founderka
cux.io

16.45 UX w akwarium. Innowacje z pogranicza

#akwarystyka #IoT #egalitaryzm #przygoda #nowe-terytoria #badania #product-design
Miron Grzegorkiewicz

Head of Design
Ciekawość

Maria Wierzbicka-Tarkowska

Ciekawość

17.05 SESJA Q&A

SCENA CAMPUS
POWER OF INSIGHTS
by Google x zbadaj.to. Sesja U25
Po Power of Insights to specjalna sesja INSUMMIT przygotowana przez Google i zbadaj.to, na której poznasz potęgę i sprawczość insightów. Przygotowaliśmy dla Ciebie 9 opowieści o fascynującym odkrywaniu nieznanego, które stało się możliwe dzięki połączeniu ciekawości, uważności, wiedzy i technologii. Przekonasz się tu, że za każdą innowacją stoi insight, a przyszłość należy do tych, którzy insighty potrafią eksplorować i wprawiać je w działanie.
Wstęp na sesję Power of Insights w godz. 17-19:00 jest bezpłatny dla:
  • wszystkich osób U25 (under 25 years old)
  • uczestników wszystkich minionych edycji konkursu zbadaj.to
  • uczestników Festiwalu INSUMMIT
Wymagana jest wcześniejsza rejestracja, która nie obowiązuje uczestników INSUMMIT.
16:30 Rejestracja uczestników

17:00 Insighty są wszędzie. I nigdy nie jest nudno

Ania Karczmarczuk

Prezeska
Ipsos, PTBRiO

17:10 Przyszłość badań
Michał Protasiuk

Senior Marketing Research & Insights Manager
Google

17:30 Od insightu do kreacji, czyli jak zainteresować niezainteresowanych
Kasia Piątek

Brand Owner / Expert
Brand Management, ING Bank Śląski

17:50 Digital product – human insights, jak mądrze projektować UX
Gosia Chomentowska

Senior UX Designer
EL Passion

18:10 Let’s BeReal. Czyli o tym dlaczego nostalgia za tym co było, może pokonać giganta
Maryna Picheta

Associate Strategy Planner
VML

18:20 Anatomia zachowań cnotliwych. Jak sprawić, by dobre uczynki lepiej się miały?
Paweł Pawiński

co-founder
NEW AREAS

18:30 Pewność w niepewności – improwizacja jako kompetencja przyszłości
Bart Jurkowski

Head (and Shoulders) of
I'MPRO

18:40 Metawersum – wymysł korporacji czy odpowiedź na rzeczywiste potrzeby konsumentów?

Edyta Kus

Intern
Dentsu Creative

18:50 Mów mi! Czyli jak obserwacja i czujne ucho przydają się w pracy niekoniecznie badawczej

Ewa Filipiak

UX Writer
Mobee Dick

19.00
LOMBARD

– pokaz filmu i rozmowa z autorami

Łukasz Kowalski

reżyser, producent

Anna Mazerant

producentka

21.00

INSUMMIT BY NIGHT

DZIEŃ 2, PIĄTEK, 23 IX

10.00
SESJE:
10.00SESJA GDZIE JEST PRAWDA?
Branża insightów (czy też branża wiedzy o opiniach i zachowaniach ludzi) zawsze mierzyła się z tym fundamentalnym pytaniem. I wprawdzie nigdy nie było i nie będzie na nie jednej, ostatecznej odpowiedzi, to jednak obecna rzeczywistość dostarcza w tej sprawie nowych wyzwań i kontekstów. Prezentowana sesja skupi się na trzech z nich:
1. Przestrzeń medialna
  • Jak media radzą sobie z szumem informacji i wielogłosem narracji, które same współtworzą?
  • W jakim stopniu perspektywa poznawcza i warsztat pracy dziennikarza zmienia się wobec tak dynamicznego otoczenia informacyjnego?
  • Czy warto poszukiwać jednej, wspólnej prawdy o rzeczywistości czy tez już zawsze będą istnieć różne, wykluczające się narracje poszczególnych mediów/środowisk?
  • Jakie są szanse przebicia się w przestrzeni medialnej z wiarygodnymi wynikami badań i odróżnienia ich od danych o wątpliwej wartości?
ŁUKASZ MAZURKIEWICZ

Prezes Zarządu
ARC RYNEK I OPINIA

Jerzy Smoliński

Przewodniczący Rady Programowej Centrum Analizy Informacji
Collegium Civitas w Warszawie

MICHAŁ KOCIANKOWSKI

Założyciel
Synergion

DOBROMIR CIAŚ

założyciel
Edge NPD

11.20 -12.00
PRZERWA
SCENA PLAC
SCENA PARTNERSKA
11:40 Czy męskie majtki i karma dla zwierząt mogą być wyznacznikiem kryzysu? – czyli o najdziwniejszych zachowaniach konsumenckich Polaków mogących zwiastować recesję.
Mateusz Duś

New Business Director
IQS

Marta Rybicka

Chief Commercial Officer, członek zarządu
IQS

12.00
SESJE:
SESJA FENOMENY
12.05 Raz wygrywasz iPhone’a, raz poznajesz samotne kobiety w swojej okolicy – co kryje się w szarej strefie internetu?
#Malvertising #High-Risk-Ads #FreeLiveStreaming #socjotechnika(inżynieriaspołeczna) #heurystyki #psychologiaspołeczna
Rafał Hydzik

Badacz rynkowy
NEW AREAS

12.25 SZEPTUCHA, ASTROLOG I TAROCISTA W TAJNEJ SŁUŻBIE MARKOM, BIZNESOM I ZWYKŁYM LUDZIOM. (Nie)wiarygodne wnioski, jak współczesne marki mogą zwiększyć sprzedaż w czasach kryzysu zaufania i lojalności!
#zaufanie #kryzyszaufania #rytuał #rytualizacja zachowań #nowa duchowość #duchowość eklektyczna #duchowość patchworkowa #po mojemu #zagubienie #ciemnogród #wróżka #metafizyka #przepływ energii #poszukiwanie odpowiedzi #szptucha z fakultetem #poszukiwanie
Barbara Zajączkowska

Research Manager
Esplori

Barbara Jurga

Właścicielka firmy
EFEBIA Barbara Jurga

12.45 Czy rakieta jest silniejsza od wirusa? – czyli krótka historia o ewolucji polskiego podróżnika
#podróże #czaswolny #adaptacja #konsumenci
Przemek Huk

Research Manager
Insight Lab

Marcin Glądała

wiceprezes zarządu
Klub Podróżników Soliści

13.05 SESJA Q&A

14.00 -15.00
PRZERWA
15.00
SESJE:
SESJA BADANIA I ANALIZY
15.05 Czemu średni wskaźnik inflacji tak mało pokazuje, jak powiedzenie, że średnio tęcza jest biała?
#Ubóstwo #ubóstwo_energetyczne #rejestry_publiczne #dane_statystyczne #badania_reprezentatywne #wyzwania
Kamil Rakocy

Freelancer
KR Consulting Kamil Rakocy

15.25 Erekcja czy konar – jak zadać trudne pytanie by uzyskać odpowiedź
#badaniareklam #komunikacja #badaniarynku #trudnepytania #wrażliwetematy #wstyd #metodologie
Agnieszka Antecka

Creative Domain Operational Lead,
Kantar Polska

Przemysław Łojek

Account Manager
Kantar Polska

15.45 Najnowsze wieści z linii frontu badań ilościowych! Czyli zbiór najważniejszych rekomendacji dla badaczy od osób realizujących projekty.
#błędywbadaniach #kodeksdobrychpraktykbadacza #badaniailościowe #reakcjerespondentów #realizacjaprojektów
Michał Kluczek

dyrektor zarządzający
Opinia24

16.05 Badania (za)bardzo osobiste
#rola_badacza #błedy_poznawcze #analiza
AGNIESZKA MRÓZ

właścicielka firmy, badaczka, projektantka usług
Service Sandbox

16.25 SESJA Q&A