INSUMMIT nav logo

DZIEŃ 1, WTOREK, 24 IX

9.00 REJESTRACJA, KAWA POWITALNA
9.30-11.00 SESJA OTWARCIA:
RADA PROGRAMOWA ZAPRASZA NA FESTIWAL INSUMMIT
09.30 -11.00 OTWARCIE FESTIWALU
09:50 Kultura – uniwersum pełne różnorodności, kontekstów i znaczeń
Hanna Wróblewska

Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego

10:00 Dobro wraca. O pożarze, o odpowiedzialności i o tym, że w życiu (i biznesie) najważniejsi są ludzie
Artur Klęczar

wiceprezes
Aksam (Beskidzkie przekąski)

10:30 Marketing marketing
Mats Rönne

Marketing Effectiveness Expert
Swedish Advertisers' Association

11.00 -11.40 PRZERWA KAWOWA
SCENA PARTNERSKA
11.10 Chodźcie z nami na jednego, czyli polskie imprezki, bibki, melanże, ochleje.
Marta Rybicka

Chief Commercial Officer, członek zarządu
IQS

Jagoda Rakowska

Researcher
IQS

11.40 -13.00 SESJE RÓWNOLEGŁE:
13.00-14.00 PRZERWA LUNCHOWA
SCENA PARTNERSKA
13.10 The science behind what we buy
Phil Barden

DECODE Marketing

13.30 Czy te oczy mogą kłamać?
Ania Białek

Partnerka
Minds& Roses

Adam Cellary

CEO
RealEye.io

13.40 Opinie 20 tysięcy klientów w sekundę
Damian Zborowski

Predictive Solutions

13.50 Fabryka Czekolady E.Wedel – najsłodsze sąsiedztwo Festiwalu INSUMMIT
Robert Zydel

Dyrektor
Fabryka Czekolady E.Wedel

14.00-15.20 SESJE RÓWNOLEGŁE:
15.20-15.40 PRZERWA KAWOWA
SCENA PARTNERSKA
15.20 Organizacja to opowieść. Słuchaj, opowiadaj i dziel się historiami, które wzmocnią kulturę organizacyjną Twojej firmy.
dr Bartłomiej Brach

SGH

dr hab. Jacek Wasilewski

wykładowca
Uniwersytet Warszawski

15.20-15.40 PRZERWA KAWOWA
17.00-17.15 PRZERWA
SESJA OTWARTA
17.15 Świat w zmianie. Szkoła w zmianie.  
Wyzwaniem dla systemu edukacji jest nowa rzeczywistość – globalne kryzysy, strajki nauczycieli, niski prestiż zawodu, kondycja psychiczna młodych ludzi, zmiany technologiczne i społeczne. Będąc w ciągłej zmianie, przygotowujemy dzieci i młodzież do życia w świecie, którego jeszcze nie znamy. Polska szkoła nie jest monolitem. Stała się wielokulturową, różnorodną społecznością, w której ujawniają się stare i nowe potrzeby jej członków i członkiń: uczniów, nauczycieli, rodziców. Skuteczne nauczanie i uczenie się wymagają kompleksowego podejścia – dbałości o dydaktykę, integrację społeczną i zapewnienia poczucia bezpieczeństwa uczniom i uczennicom.
Jakość edukacji ma wpływ na nas wszystkich i przyszłą kondycję naszego kraju. Wypracowanie wspólnej wizji edukacji przyszłości oraz zasilenie jej rzetelnymi danymi to szansa na zmianę systemową, którą jako badaczki i badacze chcemy wspierać. Podczas naszej sesji:
  • Eksperci i ekspertki opowiedzą o wybranych wyzwaniach, z jakimi mierzy się współczesny system edukacji.
  • Przedstawimy pomysły, rozwiązania i dobre praktyki warte skalowania.
  • Porozmawiamy o możliwym wkładzie w zmianę różnych grup: społeczeństwa, rodziców, przedstawicieli biznesu itp. oraz zaprosimy do wspólnych działań.
Magdalena Tędziagolska

Właścicielka
Badania i Działania

KONRAD SIWIŃSKI

Senior Partner
Minds & Roses
Head of Research
Social Impact Alliance for CEE

Jędrzej Witkowski

Prezes Zarządu
Centrum Edukacji Obywatelskiej (CEO)

Kinga Białek

tutorka i wykładowczyni
Szkoła Edukacji

Tomasz Gajderowicz

Instytut Badań Edukacyjnych i Uniwersytet Warszawski

Gosia Wyczańska

UX Designer
Sanoma Learning, Nowa Era

Justyna Barańska

ekspertka komunikacji
mBank

Agnieszka Jankowska

dyrektorka
Szkoły Podstawowej nr 1 w Ostródzie

21.00 AFTERPARTY

reklama

DZIEŃ 2, ŚRODA, 25 IX

9.00-9.40 KAWA POWITALNA
9.40-11.00 SESJE RÓWNOLEGŁE:
11.00-11.40 PRZERWA KAWOWA
SCENA PARTNERSKA
11.10 Zostaliśmy do końca wczorajszego afterparty, żebyście wy nie musieli!
marta skalmowska

Senior Partner
Minds&Roses

damian borowiec

Senior Media&Creative Strategist
Mediahub

11.40-13.00 SESJE RÓWNOLEGŁE:
13.00-14.00 PRZERWA LUNCHOWA
SCENA PARTNERSKA
13.20 Ziemianie atakują. Tym razem nieco mocniej.
Mateusz Galica

Partner Zarządzający
Lata Dwudzieste

Ziemia

Planeta
Układ Słoneczny

14.00-15.20 SESJE RÓWNOLEGŁE:
15.20-15.50 PRZERWA KAWOWA
SCENA PARTNERSKA
15.20 Cześć pracy. O kulturze zapierdolu
dr Zofia Smełka-Leszczyńska
15.50-17.00 SESJA ZAMKNIĘCIA:
15.50 Y + 10, 10 lat później. Millenialsi w lustrze własnych marzeń i obaw sprzed 10 lat.
Anna Rzeźnik

strategic director
CPC Brand Consultants

Agnieszka Zygmunt

dziennikarka
Vogue Polska

Bolesław Chromry

rysownik, malarz, ilustrator, poeta

Wojciech Engelking

pisarz,publicysta

16.10 Historia polskiego marketingu Makiem pisana.
Klaudyna Kamińska

strategic director
Y&LOVERS

Małgorzata Majcher

Chief Strategy&Innovation Officer
DDB Warszawa

Olga Żółcik

Consumer Insight Consultant
McDonald’s Polska

16.30 INSUMMIT Impro Show

Bart Jurkowski

Head (and Shoulders)
I'MPRO IMPRO

Maciej Pawłowski

Business Art Director
I'MPRO IMPRO

WARSZTATY

Jak zapisać się na warsztaty w 3 krokach:
 1  kup i opłać bilet na INSUMMIT
 2  pobierz aplikację na urządzeniu mobilnym
 3  wybierz swój warsztaty w menu aplikacji – zapisy na warsztaty rozpoczną się z końcem sierpnia
Możesz wziąć udziału w jednym wybranym warsztacie. Liczba miejsc na warsztatach jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Podejmij wybór rozważnie

DZIEŃ 1, WTOREK, 24 IX

11.40-13.40 Unbias yourself! Warsztat INSKILLS dla liderów
Liczba miejsc ograniczona. Zapisz się w aplikacji festiwalowej INSUMMIT. Decyduje kolejność zgłoszeń
ŚREDNIA DOSTĘPNOŚĆ
AGNIESZKA KWAŚNIEWSKA

Chief Strategy Officer
Saatchi&Saatchi

Katarzyna Piwowarczyk

Country Marketing Manager
IKEA

14.00-16.00 Green bez washingu – jak odpowiedzialnie i zgodnie z prawem budować historię swojej marki
Liczba miejsc ograniczona. Zapisz się w aplikacji festiwalowej INSUMMIT. Decyduje kolejność zgłoszeń
DUŻA DOSTĘPNOŚĆ
PAWEŁ NIZIŃSKI

CEO & Founder
Better

EWA SUSZEK

ESG Communication Expert
Better

DZIEŃ 2, ŚRODA, 25 IX

09.30-11.30 AI: Twój osobisty asystent w świecie badań i marketingu
Liczba miejsc ograniczona. Zapisz się w aplikacji festiwalowej INSUMMIT. Decyduje kolejność zgłoszeń
MAŁA DOSTĘPNOŚĆ
Adam Polasz

partner
Delikatesy Badawcze

11.40-13.40 TREND IMPACT – warsztaty aktywacyjne
Liczba miejsc ograniczona. Zapisz się w aplikacji festiwalowej INSUMMIT. Decyduje kolejność zgłoszeń
ŚREDNIA DOSTĘPNOŚĆ
Kasia Gawlik
Ola Gębarowska
Agnieszka Warzybok
13.50 – 15.40 How behavioural science can help brands win during the cost of living crisis
Liczba miejsc ograniczona. Zapisz się w aplikacji festiwalowej INSUMMIT. Decyduje kolejność zgłoszeń
DUŻA DOSTĘPNOŚĆ
Phil Barden

DECODE Marketing