Skip to content
INSUMMIT - Festiwal Insightów i Innowacji
  • CALL
    • TEMATY
    • IDEA
    • DLA KOGO
    • NETWORKING
    • INFORMACJE
  • WSPÓŁPRACA
  • ZGŁOŚ WYSTĄPIENIE
  • MINIONE EDYCJE
    • INSUMMIT YOUTH & BEYOND
    • INSUMMIT Festiwal 2024
    • INSUMMIT Youth 2024
    • Festiwal INSUMMIT 2023
    • INSUMMIT youth 2023
    • Festiwal INSUMMIT 2022
  • KONTAKT
  • KUP BILETY
  • ZALOGUJ
INSUMMIT - Festiwal Insightów i Innowacji
  • aplikacja
  • EXPO
  • Festiwal 2022
    • PROGRAM 2022
      • “Będę grał w grę”
      • Autorytet to dla mnie jak słowa kocham Cię
      • Badać czy zjadać?
      • Badania (za)bardzo osobiste.
      • Badania i analizy – Q&A
      • Bądź sprytny i nie daj się zwieść
      • Bin-e
      • Biznesowe lekcje płynące z analizy
      • BLIKSTORY
      • Cała przyjemność po naszej stronie
      • Centrum Nauki Kopernik jako laboratorium badawcze
      • Chłopcy! Do bicia!
      • Cyfrowe kompetencje pokolenia alpha
      • Czemu średni wskaźnik inflacji tak mało pokazuje
      • Czy męskie majtki i karma dla zwierząt mogą być wyznacznikiem kryzysu? – czyli o najdziwniejszych zachowaniach konsumenckich Polaków mogących zwiastować recesję.
      • Czy rakieta jest silniejsza od wirusa?
      • Czy, na kogo i jak działa język inkluzywny
      • Data-driven marketing transformation
      • Do you need more data or better decisions?
      • Erekcja czy konar
      • Esport na antenie czyli telewizja gamingowa w czasach internetu
      • Experience design – Q&A
      • FiberTech
      • FibriTech
      • FINANSE
      • Fokus na człowieka i cała naprzód!
      • GDZIE JEST PRAWDA
      • GDZIE JEST PRAWDA – CIAŚ
      • GDZIE JEST PRAWDA – KOCIANKOWSKI
      • GDZIE JEST PRAWDA – SMOLIŃSKI
      • Greenwashing jako zjawisko kulturowe
      • Idą po hot-doga na Orlenka
      • Inkluzywność Q&A
      • Innowacyjna rola badaczy w procesach zielonych transformacji
      • Inteligentne ule
      • Jak inwestują młodzi?
      • Jak zmienia się świat gamingu i esportu
      • kiedyś korporacje
      • Kobiety Q&A
      • Kto uratuje nasze firmy
      • Kup teraz czy
      • Marketing na glinianych nogach
      • Meta dress – kiedy Wszyscy założymy cyfrowe ubrania?
      • Metagaming – czy w przyszłości będziemy przemieszczać się własnym awatarem po wirtualnym świecie gier
      • Miasta-Biznes, czyli mieszkańcy-konsumenci
      • Między lifehack’ami a darciem pierza
      • Miliony Polaków w metaverse
      • Młodzi Q & A
      • Młodzi vs. Wielki Biznes
      • Moda digitalowa
      • Moje ubranie nie istnieje, ale jak dobrze w nim wyglądam!
      • Multi-Dimensional Shopping. The Journey to the Metaverse
      • Na początku była reklama
      • NA POLSKIM STOLE
      • Najlepiej przebadana kampania Allegro
      • Najnowsze wieści z linii frontu badań ilościowych
      • NAJWIĘKSZA MNIEJSZOŚĆ
      • Naturalne materiały
      • Nowy CX – czyli jaki?
      • Oddajemy głos przybyszom z Ukrainy – Portret Ukrainek i Ukraińców w Polsce
      • Otwarcie
      • Pink, green i rainbow-washing
      • Planowanie strategiczne Q&A
      • Podążając za głosem
      • Pojawiam się przed Państwem jako jastrząb…
      • Posłuchaj pracownika uważnie jak klienta.
      • Power of insights
      • PRACA
      • Praca z NPS – jak nie zwariować i osiągać ponadprzeciętne wyniki?
      • Przepis na wprowadzenie badań jakościowych.
      • Quo Vadis CX?
      • Raz wygrywasz iPhone’a
      • Siła różnorodności i inkluzji, siła stereotypów
      • Spraw, by szybciej rosły!
      • STRATEGIE NA CZAS NIEPEWNOŚCI
      • SUSTAINABILITY po polsku
      • SZEPTUCHA, ASTROLOG I TAROCISTA W TAJNEJ SŁUŻBIE MARKOM
      • TANI ARMANI
      • Technologia w służbie badań czy badania w służbie technologii
      • Technologia w służbie podniesienia jakości życia
      • That girl czy trad wife
      • TikTok vs reszta świata
      • TREND ALTERNATYWA
      • TREND BRUTALIZACJA
      • TREND DIGITALNOŚĆ
      • TREND IMPACT
      • TREND IMPACT 2
      • TREND IMPACT otwarcie
      • TREND LESS
      • TREND REFLEKSYJNOŚĆ
      • Tygiel eko-startupów
      • UX w akwarium.
      • Wideonauci na oceanie rozrywki
      • Wojownik, Władca czy Błazen
      • Wulgarne
      • Zanurzeni w telewizji
    • RADA PROGRAMOWA
  • Festiwal 2023
    • Program 2023
      • „Jak mi Twoja firma zryje banię, to…” czyli o Młodych ‘kosmitach’ w robocie.
      • „Niewidzialni” – ojcowie o tacierzyństwie w życiu i w reklamie.
      • A gdyby cele zrówoważonego rozwoju
      • A ile drzew zasadzi twoja firma
      • AI na smyczy badacza. Mini szkolenie z wykorzystania narzędzi AI w badaniach.
      • AI wszędzie, boty wszędzie.
      • Alarm już wyje
      • ALPHA & GEN Z Q&A
      • Automatyzacja pracy researchera
      • BADANIA DOBROSTANU I ZDROWIA PSYCHICZNEGO
      • Bądź twórczy i innowacyjny… łatwo powiedzieć
      • BUSINESS SOCIAL IMPACT
      • CHANGE FOR GOOD Q&A
      • CHANGE FOR GOOD Q&A
      • Czy (Twoja) kampania może być skuteczna ?
      • Czy dr ChatGPT leczy tak samo dobrze jak dr Google?
      • Czy jesteśmy gotowi na długowieczność?
      • Czy Julka feministka i Mirek w kryzysie męskości znajdą wspólny język
      • Czy kropla drąży skałę?
      • Czy narcyzm to piąty jeździec Apokalipsy?
      • Czy trzeba odlecieć w kosmos, żeby zrozumieć marki przyszłości?
      • Data Driven Decisions – podejście vintage
      • DATA DRIVEN DECISONS
      • DDD1 Q&A
      • DDD2 Q&A
      • Dlaczego marki chętniej zatrudniają influencerów niż gwiazdy
      • Do modelowania trzeba trojga, czyli jak czucie i wiara muszą wspierać mędrca szkiełko i oko.
      • Dźwiękowa rewolucja. Nowatorskie zmiany na rynku audio online
      • E-commerce: paradoks wyboru
      • EFEKTYWNOŚĆ Q&A
      • Etno stand up: Z Pamiętnika Niemłodej Etnografki.
      • FUTURE IS NOW Q&A
      • Gdzie AI nie może, tam ludzi (się) pośle. Klika przykładów ludzkich Supermocy.
      • Granice w komunikacji
      • Historia o tym, jak pozostać wiarygodnym pracodawcą, gdy dałeś słowo a rzeczywistość „jutra” zmusza cię do zmiany.
      • HUMAN CENTERED DESIGN Q&A
      • Ile dobrych konceptów musi umrzeć, by w końcu zbadać, jak je badać?
      • INFLUENCER MARKETING Q&A
      • Innovation for Realists
      • INNOWACJE Q&A
      • Insight v. Story.
      • Jak program innowacji pracowniczych może zwiększać zaangażowanie pracowników
      • Jak sztuczna inteligencja i eksperymenty behawioralne kształtują przyszłość marketingu
      • Jak wejść na wyższy poziom tworzenia innowacji
      • Jak wycisnąć z danych jeszcze więcej wartościowych wniosków? Jak rosnąć w oparciu o sąsiadujące kategorie?
      • Jak wykorzystać narracje końca do tworzenia skutecznych strategii i angażującego designu marek?
      • Jak wykorzystać narracje końca do tworzenia skutecznych strategii i angażującego designu marek? – Copy
      • Jak wykorzystać posiadane dane do indywidualnego podejścia do klienta?
      • Jak zdobyć Gran Prix w Cannes pomagając ludziom?
      • JESZCZE NOWSZE MEDIA Q&A
      • Kapibara – Pomagara! Jak uczyć dzieci świadomych decyzji w internecie.
      • Kocha, nie kocha
      • KOMUNIKACJA INSPIRACJE Q&A
      • Michał Wiśniewski, sałatka i Azja Express
      • Miękiszon, moralny karzeł, dające w szyję
      • Misja na Marsa czy Mars z Misją
      • Młody sportowiec na Tiktoku
      • Młodzi [a]polityczni
      • Moc muzyki
      • Możesz zamknąć oczy, ale nie uszy
      • MUSIC Q&A
      • Muzyka w dobie TikToka – prezentacja multimedialna
      • Najjaśniejsze gwiazdy w konstelacji. Scenariusze przyszłości dla pokolenia Alfa
      • NAPIĘCIA Q&A
      • Neokolektywizm, czyli marka w rękach konsumentów
      • Neokolektywizm, czyli marka w rękach konsumentów – Copy
      • NEXT LEVEL BRANDS Q&A
      • Nie ma designu, nie ma problemu
      • Nie po to kupujemy ubezpieczenie na ekran
      • Nie tylko wejdź w moje buty ale też w nich pochodź. Strategia komunikacji z pracownikiem.
      • Od n00ba do Pogchampa – język komunikacji pokolenia Z i Alpha, czyli o tym jak zostać gamingowym poliglotą.
      • Od Oscara Wildae’a do Harnasia z Lodoherbatą – czy Kamp może pomóc nam zrozumieć młodzież w czasach kryzysu?
      • Od Oscara Wilde’a do Harnasia z Lodoherbatą – czy Kamp może pomóc nam zrozumieć młodzież w czasach kryzysu?
      • Omnichannel – zderzenie dwóch światów
      • Otwarcie festiwalu
      • Otwarta analityka: jak skutecznie wykorzystać open-source w marketing mix modelling
      • Otwarta analityka: jak skutecznie wykorzystać open-source w marketing mix modelling – Copy
      • Otwarte innowacje w dobie transformacji energetycznej
      • Pastewne buraki i śliwki robaczywki
      • Pigułki przedwyborczej wiedzy
      • Pigułki przedwyborczej wiedzy
      • Pogoń za świętym Graalem prognozowania
      • Polska A Polsce B każe się całować w D
      • Porozmawiajmy o słoniu w pokoju
      • Pozwól sobie na lojalność… nie musisz się bać przywiązania.
      • Practice-centric design, czyli o tym, jak i dlaczego skończyła się era usera
      • Prezentacja wyników badań Dystynkcje Muzyczne
      • PROCESY STRATEGICZNE Q&A
      • Projekt do wykonania, biznesowa inwestycja czy tworzenie wspólnoty? O tym, jakie rodziny tworzą Polacy i innych rodzinnych sprawach.
      • Przebranżowienie? Reskilling? Upskiling?
      • PRZYCHODZI MARKETINGOWIEC DO PSYCHOLOGA
      • Raz, dwa, trzy… badania robisz Ty! O szansach i zagrożeniach demokratyzacji badań.
      • Regrets
      • Reklamy tworzone przez sztuczną inteligencję: rewolucja czy zagrożenie?
      • Retail Media – pomiędzy efektywnością a mierzalnością
      • Retail Media – pomiędzy efektywnością a mierzalnością.
      • Social Media Immersion.
      • SPOŁECZEŃSTWO q&a
      • Społeczna percepcja uchodźców z Ukrainy oraz migrantów na podstawie wyników badań opinii publicznej zrealizowanych w latach 2022-2023.
      • Spotkanie Julką Żugaj
      • STEREOTYPY Q&A
      • Subculture Fluid
      • Sztuka konsumpcji
      • Tego nie kupuj
      • The age of SILVER Influence
      • The new buzzword is… neurodiversity
      • Tradwife i Gen Z: manifestacja równouprawnienia, strach czy hipokryzja?
      • Transformacja AI mojej organizacji
      • Transformacja Service Design w Santander Bank Polska
      • U25 Q&A
      • Umarł Król, niech żyje król
      • Uwaga pinkwashing!
      • Warsztat INSKILLS – Lubię gdy masz rację
      • Warsztat INSKILLS – Od różnorodności do innowacyjności
      • Wieś tańczy i śpiewa, czyli kilka liczb o tym czego nie widać z Warszawy
      • Wkrótce ludzkość będzie potrzebować 1,75 planety
      • Zatrzymać czas. O myśleniu długoterminowym.
      • Życie nie kończy się po 50tce
    • RADA PROGRAMOWA
  • foto_2023
  • Galeria EXPO 2023
  • informacje organizacyjne
  • INSUMMIT Festiwal 2024
    • Program 2024
      • „Jezu, wy tu tak żyjecie?!”
      • 5 milionów pominiętych konsumentów
      • Ada, to nie wypada!
      • AI: Twój osobisty asystent w świecie badań i marketingu
      • ANALITYKA Q&A
      • Atak klonów.
      • Aukcja charytatywna dla Tomka Grzegrzółki!
      • BADAWCZY TOOLKIT Q&A
      • Bank Dobrych Decyzji i innowacyjny spławik
      • Blueprint for Brand Growth – prawa wzrostu marek w praktyce
      • Cannes jako kolebka kreatywności
      • Chodźcie z nami na jednego, czyli polskie imprezki, bibki, melanże, ochleje.
      • Co łączy dwóch producentów napojów na „Ż” poza pierwsza literą w nazwie
      • Co ma wspólnego Elvis Presley z Anją Rubik,
      • Compton i Piltover są bliżej niż Grodno i Jagodno
      • Cześć pracy. O kulturze zapierdolu
      • Czy dzisiaj „sex sells”?
      • Czy psy nas udomowiły
      • Czy te oczy mogą kłamać?
      • Czy Twoja branża może sobie pozwolić na reklamy tworzone przez AI bez uszczerbku dla marki?
      • Czy Twoja branża może sobie pozwolić na reklamy tworzone przez AI bez uszczerbku dla marki?
      • Czy złość jest zła
      • Dare to be a Misfit!
      • Do kogo na obiad?
      • Dobro wraca. O pożarze, o odpowiedzialności i o tym, że w życiu (i biznesie) najważniejsi są ludzie
      • DOBROSTAN Q&A
      • DOM Q&A
      • Durex: Przełamywanie seksualnych tabu w świecie pełnym ograniczeń i stereotypów
      • Dwa oblicza czekolady
      • Dziękuję, nie piję! Czyli 100 pomysłów na napitki fajniejsze od konwencjonalnego alko
      • E jak Efektywność, E jak Effie
      • Efektywna rozgrzewka
      • EKO SREKO
      • ESG 2024 – „license to bullshiting”
      • Fabryka Czekolady E.Wedel – najsłodsze sąsiedztwo Festiwalu INSUMMIT
      • Fast & (furious) pleasure – konsumpcjonizm w erze dopamin culture
      • FENOMENY Q&A
      • Fieldstat – szybciej, precyzyjniej, efektywniej
      • From zero to hero
      • Future of Insights – panel dyskusyjny
      • FUTURE OF INSIGHTS Q&A
      • Green bez washingu
      • Historia polskiego marketingu Makiem pisana
      • How behavioural science can help brands win during the cost of living crisis
      • I’m so happy I can’t stop crying.
      • ING: Strategiczna równowaga dla marki
      • INNOWACJE Q&A
      • INSUMMIT Impro Show
      • Jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego
      • Jak mówić o pięknie?
      • Jak nie drzwiami, to oknem
      • Jak rozumieć pokolenia?
      • Jak wygrać wybory prezydenckie 2025
      • Jak wygrać z neofobią.
      • Kiedy marketerzy słuchają rekomendacji AI, a kiedy mają je w nosie?
      • Kiedy robot mówi „dzień dobry”
      • Klient vs. Badacz – Roast
      • Klient vs. Badacz – Roast: brutalna prawda o naszych relacjach
      • KOD DŁUGOWIECZNOŚCI
      • KOMUNIKACJA: INSPIRACJE Q&A
      • KOMUNIKACJA: PRZYSZŁOŚĆ Q&A
      • KOMUNIKACJA: PRZYSZŁOŚĆ Q&A
      • Kto z kim przestaje takim się staje – a może niekoniecznie
      • Którędy do alikorna?
      • Kultura – uniwersum pełne różnorodności, kontekstów i znaczeń
      • Lajki jak fajki – jak ekonomia nowych mediów formatuje odbiorców.
      • Marketing marketing
      • MARKI MAJĄ MOC Q&A
      • MARKI WŁASNE Q&A
      • MŁODYCH CHWALICIE, SWOICH NIE ZNACIE!
      • MŁODZI Q&A
      • NAPIĘCIA Q&A
      • Narracje generacyjne szkodzą ludziom
      • Nie tracę zmysłów, kiedy Cię zobaczę… O sztuce odpuszczania w relacjach
      • NOWE MEDIA Q&A
      • Od B jak Benching do Z jak zombeing – nowy relacyjny alfabet
      • Od męskiej szatni do męskich kręgów, czyli mężczyźni w poszukiwaniu tożsamości
      • odpowiedzialność marek q&a
      • Opiekun – kompetencje przyszłości. Jak pracodawcy mogą wspierać pracowników-opiekunów?
      • Opinie 20 tysięcy klientów w sekundę
      • Organizacja to opowieść. Słuchaj, opowiadaj i dziel się historiami, które wzmocnią kulturę organizacyjną Twojej firmy
      • OTWARCIE FESTIWALU
      • Polska – najszczęśliwszy kraj na świecie?
      • Polski akcent w Cannes
      • PORa mieć standardy
      • POV: jesteś „zetką” na zakupach
      • Prognoza pogody dla greenwashera na dziś, jutro i pojutrze.
      • Prostota radość budzi. Można łatwiej? Trzeba!
      • Putinowi kuchni nie wyremontuję, ale kombi kupię
      • Rebel’s not dead
      • Retail Media, trzecia fala marketingu internetowego – jak po niej surfować
      • Return on Equity
      • RODZINA REDEFINICJE Q&A
      • Różnice pokoleń: a co jeśli jesteśmy o wiele bardziej podobni?
      • Rynek badań w Polsce. Prezentacja wyników badania branżowego.
      • Rzecz niepospolita – o synkretyzmie tożsamości narodowej
      • Samotna czy samodzielna?
      • Semilac: Moc w naszych rękach – Lokalna transformacja marki ku inkluzywności i sprawczości
      • Sen, seks i smartfony
      • Siła standardów – siła synergii. Jak osiągnąć cross-branżowy konsensus napędzający biznes?
      • Sprawdź, czy w Twoim domu nie zagnieździł się Gniazdownik
      • Starsze panie po dwudziestce w poszukiwaniu recepty na wieczną młodość
      • STRATEGIE MAREK Q&A
      • Świat w zmianie – szkoła w zmianie
      • SZTUKA MARKETINGU Q&A
      • Sztuka tworzenia… biznesu – dokąd zmierza marketing w 2024/2025
      • Sztuka… czerpania z przeszłości
      • TABU Q&A
      • Takie GenZ jak w reklamach nie istnieje”, czyli jak zrozumieć pokoleniową ewolucję komunikacji
      • The science behind what we buy
      • TREND IMPACT – warsztaty aktywacyjne
      • TREND-FOCUS
      • Twarde, miękkie i al dente – o używkach Polaków od kuchni
      • Unbias yourself! Warsztat dla liderów
      • Więcej masła w maśle
      • Wizje przyszłości
      • Wstrząśnięty czy zmieszany – pracownik w erze total blendingu.
      • WSZECH(świat), wiara i śmierć – od korzeni po koronę współczesnego Axis mundi
      • Wszystko w porządku?
      • Wszystko wszędzie na raz
      • Y + 10, 10 lat później.
      • Zacznij chodzić zanim zaczniesz skakać: synergia Small Data i Big Data
      • Ziębi mnie czy grzeje?
      • Ziemianie atakują. Tym razem nieco mocniej.
      • Zostaliśmy do końca wczorajszego afterparty, żebyście wy nie musieli!
      • Українська реклама
  • INSUMMIT Festiwal 2025 Call
  • INSUMMIT TYMCZASOWY
  • Log In
  • main hero test
  • Membership Account
    • Membership Billing
    • Membership Cancel
    • Membership Checkout
    • Membership Confirmation
    • Membership Invoice
    • Membership Levels
    • Twój profil
  • partnerzy test
  • Przerwa
  • RADA PROGRAMOWA
  • Scena partnerska i strefa expo
  • TEST
  • test2024
  • Wirtualne światy, prawdziwe zaangażowanie: GTA, fenomen role-play i nadchodząca zmiana
  • WSPÓŁPRACA
  • Youth & Beyond
    • Program
      • A co Ty wiesz o dojrzałych kobietach?
      • A teraz coś dla naszych milusińskich
      • Ale_urwał
      • Audio Generations Room
      • Badania nie są dla dzieci
      • Bardziej Baba Jaga
      • Co ćpają Zetki – Copy
      • Co ja sobie za to kupię, waciki?!
      • Co młodym Millenialkom i Zetkom robi Fairy Porn?!
      • Czego się boją młode dziewczyny
      • Czy ketchup może być popkulturowym MVP
      • Czy mogę zrobić sobie z Tobą zdjęcie?
      • Czy twoja mama cię śledzi
      • Dajmy spokój BIllie Eilish
      • Dlaczego nie będzie InSummit Youth 2035
      • Dlaczego nie będzie InSummit Youth 2035 – Copy
      • Dlaczego wnuki zawsze dogadają się z dziadkami na rynku pracy?
      • Dziewczyny z lewej, chłopcy z prawej? Młodość, która potrzebuje jedności
      • Emocjonalna preperskość Zalf czyli jak nie wdepnąć w traumy
      • Fajka pokoju czy fajka w spokoju
      • GDZIE MOŻNA KUPIĆ TAKĄ GRĘ
      • I’m literally just a girl
      • Kebaby jakie baby?
      • Łączenie pokoleń w rytmie latino
      • Mam 20lat, mieszkam w Czeladzi
      • Mamo, tato nie idę na studia
      • Międzygeneracyjne YouTube Party
      • Międzypokoleniowa Familiada
      • Młodość na sprzedaż
      • Młodych Polaków portret własny
      • Nie kończą się alfabety, kiedy Zetki rodzą Bety
      • Nie stać mnie na Balenciagę
      • otwarcie
      • Piękny, młody i bezdomny, czyli o niewidzialności młodych w kryzysie
      • Pieniądze szczęścia nie dają, ale
      • Pieniądze szczęście dają
      • POCKET GAP
      • Podaj dalej
      • Prelegenci
      • QA INTERNETY
      • QA komunikacja
      • QA ŁĄCZĄC POKOLENIA
      • QA O TYM SIĘ NIE MÓWI
      • QA ODPOWIEDZIALNOŚĆ
      • QA PIENIĄDZIE
      • QA PRACA
      • QA RODZINA
      • QA STEREOTYPY
      • Reklama w telewizji dla pokolenia bez telewizji
      • Reklama w telewizji dla pokolenia bez telewizji – jak to działa? O paradoksie zapamiętywalności reklam.
      • Rodzinne fandomy
      • Spółka z (dość) ograniczoną odpowiedzialnością
      • Starość nie radość… tylko co?
      • Świat się zmienia, ale do szkoły chodziliśmy wszyscy
      • Symulacja doświadczeń w badaniach opinii
      • Synergia pokoleń magiczną siłą napędową trendów kulturowych
      • W świecie wiecznego scrolla
      • Ważni ludzie z małych miejsc
      • WhatsApp Generation Gap
      • Wszystko dla fabuły
      • Wylęgarnia Wąsaczy
      • Youth & beyond afterparty
      • Z ADHD przez pokolenia, czyli jak dr TikTok wyedukował zetki
      • Za młodzi na starość, czyli jak wygląda jesień życia według kuracjuszy z Ciechocinka – etnografia
      • ZAKOŃCZENIE
  • Youth 2023
    • PROGRAM youth 2023
      • „Hip hop dla hajsu, spokoju i mamy” – głos pokolenia, moda, a może miejsce na Twoją reklamę?
      • „Miasto ING” na platformie gamingowej Roblox
      • Anime – od niszowego fandomu do masowego eskapizmu.
      • block chain
      • Core GenZ
      • Czy Sigma poszedłby na wojnę
      • Czy to mem czy to insight?
      • Czy warto mówić do Gen Z na Discordzie?
      • Daj se. O przyjemnościach młodych w czasach inflacji
      • Dlaczego fani Szpaka i Bedoesa często są także fanami League of Legends.
      • Does your brand speak TikTokish?
      • Dziewczynki mogą wszystko
      • edukacja
      • Edukacja wychodzi z formy – czy Gen Z zwiastuje koniec edukacji jaką znamy i co nam to o nich mówi?
      • Galaxy Nie z tego świata – case study komunikacji marketingowej Samsunga skierowanej do Gen Z
      • Genderless, proszę
      • Hallyu dla nie-KBoo
      • Hiszpański porządek, polski temperatment czy niemiecka oszczędność
      • Identity Nomads
      • In Context tt.nastolatki
      • jak być
      • jak mówić
      • Jest 21 kwietnia i wchodzimy w retrogradację Merkurego w Byku
      • Keep pressing play, czyli zmiana sposobu konsumpcji treści wideo w pokoleniu Gen Z
      • Kto Ty jesteś
      • kultura
      • Let’s play the game – co ty wiesz o GenZ, Boomer?
      • Lot bezzałogowej sondy kulturowej w przestrzeń Digital Natives
      • Mieć i być, czyli pragmatyczne podejście młodych do niezależności
      • Nie będę Gretą! Nie będę ekologarą! – zbuntowani przeciwko systemowej zmianie klimatu, czy zadręczeni poczuciem winy?
      • Nie dotykaj moich uszu, miau – czyli o relacjach młodych z robotami
      • Nie pozwolimy Wam mówić o nich źle
      • Nie-młodzieżowi młodzi – pozwólmy Zetkom nie być cool.
      • Od Bravo Girl do TikToka – jak prowadzić edukację seksualną poza szkołą?
      • Od fidget spinnera do microdosingu
      • Po co nam (i markom) kultura młodych?
      • Po co nam 5-letnie studia? Redefinicja umiejętności jutra w erze ChatGPT
      • postawy i wartości
      • Przyszłe życie – przydatność wiedzy, czyli jak i czego uczyć, żeby się przydało
      • Szkolna szychta. O tym jak nieletni pracują na półtorej etatu.
      • Talk Show
      • There’s No Such Thing as Generation?
      • zajawka
      • Zakończenie
      • Zetki – pokolenie, które chodzi własnymi ścieżkami
    • RADA PROGRAMOWA 2023
    • Współpraca insummit youth
  • Youth 2023 bkp
  • Youth 2024
    • Program youth 2024
      • „Bardziej od wstawania, nienawidzę tylko spać” – Jak pokolenie końca świata widzi swoją przyszłość?
      • „Zrobimy tak, że za dwa lata związki zawodowe będą trendy”. Młode oblicze solidarności pracowniczej
      • Bombay Saphire czy Bacardi ze szklanki, czyli o tym, jak pije GenZ
      • Cosplay – ten dobry, ten zły i ten brzydki
      • Czy Generacja Z kocha ojczyznę?
      • Czy z Zetki wyrośnie Millenials, a Millenials zestarzeje się w Boomera?
      • Dziewczyny i przywództwo
      • Etno film
      • Etnografia w Metaverse
      • Fluid generation = Fluid Fan
      • Gra w klasy – interaktywna podróż po klasowości Generacji Z
      • Ideały. Tanio sprzedam!
      • Igrzyska moralności albo jak walki dziwaków kształtują postawy klasy ludowej
      • Jak dziś determinuje jutro
      • Jak oporowo wkurzyć młodych i skutecznie zachęcić ich do wyboru Twojej konkurencji?
      • Jak rozciągnąć granice ponad 170-letniej marki w świecie przekąsek dla młodych?
      • Jakie RRSCooo ma mój kredyt hipotetyczny?
      • Karty na stół – odkrywamy prawdę o naszym błędnym przekonaniu na temat uczniów z Gen Z
      • Książki, które zmieniają zasady gry – jak literatura Young Adult podbija cyfrowe pokolenie?
      • Los chce ze mną grać w pokera – strategie młodych w świecie niepewności
      • Mam 25 lat, więc to oczywiste, że od imprezy wolę zakupy spożywcze
      • Mamo, załatw! Mamo, pomóż!
      • Mamy dorosłość w domu – kiedy nowy mop obrotowy cieszy niczym niejeden sukces
      • Marketing w erze algorytmów: jak przebić kulturowe bańki
      • Millenials bullshitting GenZ
      • Młodzi dłużnicy – niepokorni czy zagubieni. Strategie młodych w radzeniu sobie z długami.
      • Mojo Dojo Casa House albo nic
      • Nie jesteśmy aktorami porno
      • O śmiałości i trójkątach
      • Od walki w klatkach do sejm TV. Czy zainteresowanie młodych polityką to chwilowa beka czy realna zmiana?
      • Ogromna przewaga, której nie zbuduje wielka firma, czyli dlaczego bezpośredni kontakt z odbiorcą jest najważniejszy.
      • Pandora Gate, Fame MMA i celebryckie dramy – rozrywka czy współczesna patologia
      • Partycypacja dzieci i młodzieży w kształtowaniu oferty Centrum Nauki Kopernik
      • Pokolenie lonelineZz, czyli samotność supercharged
      • Polskie Zetki kontra reszta świata
      • QA EDUKACJA
      • QA KOMUNIKACJA
      • QA LIFESTYLE
      • QA POLITYKA
      • QA PRACA
      • QA ROZRYWKA
      • QA SEX EDUCATION
      • QA WARTOŚCI
      • QA ZAKUPY
      • Randka z marką – LoveBrand, situationship czy delulu?
      • SBM Starter, jako muzyczny fenomen dla newcomerów!
      • Scam Alert! Generacja Z kontra Baby Boomers
      • se_sualnie
      • Seks, Durex, gry i młodzi
      • Szalone Korelacje w Polskiej Edukacji
      • Talk Show
      • TREND IMPACT youth
      • Tylko LOL-kontent i gamepleje? O Zetkach i mediach bez stereotypów.
      • W oparach absurdu
      • We don’t need no education? Rola szkoły w życiu pokolenia Alfa.
      • Zetki kupują często, dużo i inaczej
      • Zrobiliśmy z bankiem ING dokument o braciach Kacperczyk, a Zetki powiedziały, że jest super
    • RADA PROGRAMOWA
  • Youth call backup
KUP BILETY
SUPER EARLY BIRD
jeszcze przez:
D.
G.
M.
S.
INSUMMIT
Biuro Festiwalowe
ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa
tel. 22 649 97 74,
info@insummit.pl

Polityka cookies
Polityka prywatności
Regulamin
WSPÓŁPRACA
ZOSTAŃ PARTNEREM INSUMMIT
organizatorzy:
Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku
projekt i produkcja:
Ora & Funksters