Skip to content
INSUMMIT - Festiwal Insightów i Innowacji
FESTIWAL
Menu Toggle
TEMATY
IDEA
DLA KOGO
NETWORKING
INFORMACJE
PROGRAM
MINIONE EDYCJE
Menu Toggle
INSUMMIT youth 2024
Festiwal INSUMMIT 2023
INSUMMIT youth 2023
Festiwal INSUMMIT 2022
EXPO/PARTNERZY
KONTAKT
DLA UCZESTNIKÓW
BILETY
ZALOGUJ
INSUMMIT - Festiwal Insightów i Innowacji
Main Menu
aplikacja
EXPO
Festiwal 2022
Menu Toggle
PROGRAM 2022
“Będę grał w grę”
Autorytet to dla mnie jak słowa kocham Cię
Badać czy zjadać?
Badania (za)bardzo osobiste.
Badania i analizy – Q&A
Bądź sprytny i nie daj się zwieść
Bin-e
Biznesowe lekcje płynące z analizy
BLIKSTORY
Cała przyjemność po naszej stronie
Centrum Nauki Kopernik jako laboratorium badawcze
Chłopcy! Do bicia!
Cyfrowe kompetencje pokolenia alpha
Czemu średni wskaźnik inflacji tak mało pokazuje
Czy męskie majtki i karma dla zwierząt mogą być wyznacznikiem kryzysu? – czyli o najdziwniejszych zachowaniach konsumenckich Polaków mogących zwiastować recesję.
Czy rakieta jest silniejsza od wirusa?
Czy, na kogo i jak działa język inkluzywny
Data-driven marketing transformation
Do you need more data or better decisions?
Erekcja czy konar
Esport na antenie czyli telewizja gamingowa w czasach internetu
Experience design – Q&A
FiberTech
FibriTech
FINANSE
Fokus na człowieka i cała naprzód!
GDZIE JEST PRAWDA
GDZIE JEST PRAWDA – CIAŚ
GDZIE JEST PRAWDA – KOCIANKOWSKI
GDZIE JEST PRAWDA – SMOLIŃSKI
Greenwashing jako zjawisko kulturowe
Idą po hot-doga na Orlenka
Inkluzywność Q&A
Innowacyjna rola badaczy w procesach zielonych transformacji
Inteligentne ule
Jak inwestują młodzi?
Jak zmienia się świat gamingu i esportu
kiedyś korporacje
Kobiety Q&A
Kto uratuje nasze firmy
Kup teraz czy
Marketing na glinianych nogach
Meta dress – kiedy Wszyscy założymy cyfrowe ubrania?
Metagaming – czy w przyszłości będziemy przemieszczać się własnym awatarem po wirtualnym świecie gier
Miasta-Biznes, czyli mieszkańcy-konsumenci
Między lifehack’ami a darciem pierza
Miliony Polaków w metaverse
Młodzi Q & A
Młodzi vs. Wielki Biznes
Moda digitalowa
Moje ubranie nie istnieje, ale jak dobrze w nim wyglądam!
Multi-Dimensional Shopping. The Journey to the Metaverse
Na początku była reklama
NA POLSKIM STOLE
Najlepiej przebadana kampania Allegro
Najnowsze wieści z linii frontu badań ilościowych
NAJWIĘKSZA MNIEJSZOŚĆ
Naturalne materiały
Nowy CX – czyli jaki?
Oddajemy głos przybyszom z Ukrainy – Portret Ukrainek i Ukraińców w Polsce
Otwarcie
Pink, green i rainbow-washing
Planowanie strategiczne Q&A
Podążając za głosem
Pojawiam się przed Państwem jako jastrząb…
Posłuchaj pracownika uważnie jak klienta.
Power of insights
PRACA
Praca z NPS – jak nie zwariować i osiągać ponadprzeciętne wyniki?
Przepis na wprowadzenie badań jakościowych.
Quo Vadis CX?
Raz wygrywasz iPhone’a
Siła różnorodności i inkluzji, siła stereotypów
Spraw, by szybciej rosły!
STRATEGIE NA CZAS NIEPEWNOŚCI
SUSTAINABILITY po polsku
SZEPTUCHA, ASTROLOG I TAROCISTA W TAJNEJ SŁUŻBIE MARKOM
TANI ARMANI
Technologia w służbie badań czy badania w służbie technologii
Technologia w służbie podniesienia jakości życia
That girl czy trad wife
TikTok vs reszta świata
TREND ALTERNATYWA
TREND BRUTALIZACJA
TREND DIGITALNOŚĆ
TREND IMPACT
TREND IMPACT 2
TREND IMPACT otwarcie
TREND LESS
TREND REFLEKSYJNOŚĆ
Tygiel eko-startupów
UX w akwarium.
Wideonauci na oceanie rozrywki
Wojownik, Władca czy Błazen
Wulgarne
Zanurzeni w telewizji
RADA PROGRAMOWA
Festiwal 2023
Menu Toggle
Program 2023
„Jak mi Twoja firma zryje banię, to…” czyli o Młodych ‘kosmitach’ w robocie.
„Niewidzialni” – ojcowie o tacierzyństwie w życiu i w reklamie.
A gdyby cele zrówoważonego rozwoju
A ile drzew zasadzi twoja firma
AI na smyczy badacza. Mini szkolenie z wykorzystania narzędzi AI w badaniach.
AI wszędzie, boty wszędzie.
Alarm już wyje
ALPHA & GEN Z Q&A
Automatyzacja pracy researchera
BADANIA DOBROSTANU I ZDROWIA PSYCHICZNEGO
Bądź twórczy i innowacyjny… łatwo powiedzieć
BUSINESS SOCIAL IMPACT
CHANGE FOR GOOD Q&A
CHANGE FOR GOOD Q&A
Czy (Twoja) kampania może być skuteczna ?
Czy dr ChatGPT leczy tak samo dobrze jak dr Google?
Czy jesteśmy gotowi na długowieczność?
Czy Julka feministka i Mirek w kryzysie męskości znajdą wspólny język
Czy kropla drąży skałę?
Czy narcyzm to piąty jeździec Apokalipsy?
Czy trzeba odlecieć w kosmos, żeby zrozumieć marki przyszłości?
Data Driven Decisions – podejście vintage
DATA DRIVEN DECISONS
DDD1 Q&A
DDD2 Q&A
Dlaczego marki chętniej zatrudniają influencerów niż gwiazdy
Do modelowania trzeba trojga, czyli jak czucie i wiara muszą wspierać mędrca szkiełko i oko.
Dźwiękowa rewolucja. Nowatorskie zmiany na rynku audio online
E-commerce: paradoks wyboru
EFEKTYWNOŚĆ Q&A
Etno stand up: Z Pamiętnika Niemłodej Etnografki.
FUTURE IS NOW Q&A
Gdzie AI nie może, tam ludzi (się) pośle. Klika przykładów ludzkich Supermocy.
Granice w komunikacji
Historia o tym, jak pozostać wiarygodnym pracodawcą, gdy dałeś słowo a rzeczywistość „jutra” zmusza cię do zmiany.
HUMAN CENTERED DESIGN Q&A
Ile dobrych konceptów musi umrzeć, by w końcu zbadać, jak je badać?
INFLUENCER MARKETING Q&A
Innovation for Realists
INNOWACJE Q&A
Insight v. Story.
Jak program innowacji pracowniczych może zwiększać zaangażowanie pracowników
Jak sztuczna inteligencja i eksperymenty behawioralne kształtują przyszłość marketingu
Jak wejść na wyższy poziom tworzenia innowacji
Jak wycisnąć z danych jeszcze więcej wartościowych wniosków? Jak rosnąć w oparciu o sąsiadujące kategorie?
Jak wykorzystać narracje końca do tworzenia skutecznych strategii i angażującego designu marek?
Jak wykorzystać narracje końca do tworzenia skutecznych strategii i angażującego designu marek? – Copy
Jak wykorzystać posiadane dane do indywidualnego podejścia do klienta?
Jak zdobyć Gran Prix w Cannes pomagając ludziom?
JESZCZE NOWSZE MEDIA Q&A
Kapibara – Pomagara! Jak uczyć dzieci świadomych decyzji w internecie.
Kocha, nie kocha
KOMUNIKACJA INSPIRACJE Q&A
Michał Wiśniewski, sałatka i Azja Express
Miękiszon, moralny karzeł, dające w szyję
Misja na Marsa czy Mars z Misją
Młody sportowiec na Tiktoku
Młodzi [a]polityczni
Moc muzyki
Możesz zamknąć oczy, ale nie uszy
MUSIC Q&A
Muzyka w dobie TikToka – prezentacja multimedialna
Najjaśniejsze gwiazdy w konstelacji. Scenariusze przyszłości dla pokolenia Alfa
NAPIĘCIA Q&A
Neokolektywizm, czyli marka w rękach konsumentów
Neokolektywizm, czyli marka w rękach konsumentów – Copy
NEXT LEVEL BRANDS Q&A
Nie ma designu, nie ma problemu
Nie po to kupujemy ubezpieczenie na ekran
Nie tylko wejdź w moje buty ale też w nich pochodź. Strategia komunikacji z pracownikiem.
Od n00ba do Pogchampa – język komunikacji pokolenia Z i Alpha, czyli o tym jak zostać gamingowym poliglotą.
Od Oscara Wildae’a do Harnasia z Lodoherbatą – czy Kamp może pomóc nam zrozumieć młodzież w czasach kryzysu?
Od Oscara Wilde’a do Harnasia z Lodoherbatą – czy Kamp może pomóc nam zrozumieć młodzież w czasach kryzysu?
Omnichannel – zderzenie dwóch światów
Otwarcie festiwalu
Otwarta analityka: jak skutecznie wykorzystać open-source w marketing mix modelling
Otwarta analityka: jak skutecznie wykorzystać open-source w marketing mix modelling – Copy
Otwarte innowacje w dobie transformacji energetycznej
Pastewne buraki i śliwki robaczywki
Pigułki przedwyborczej wiedzy
Pigułki przedwyborczej wiedzy
Pogoń za świętym Graalem prognozowania
Polska A Polsce B każe się całować w D
Porozmawiajmy o słoniu w pokoju
Pozwól sobie na lojalność… nie musisz się bać przywiązania.
Practice-centric design, czyli o tym, jak i dlaczego skończyła się era usera
Prezentacja wyników badań Dystynkcje Muzyczne
PROCESY STRATEGICZNE Q&A
Projekt do wykonania, biznesowa inwestycja czy tworzenie wspólnoty? O tym, jakie rodziny tworzą Polacy i innych rodzinnych sprawach.
Przebranżowienie? Reskilling? Upskiling?
PRZYCHODZI MARKETINGOWIEC DO PSYCHOLOGA
Raz, dwa, trzy… badania robisz Ty! O szansach i zagrożeniach demokratyzacji badań.
Regrets
Reklamy tworzone przez sztuczną inteligencję: rewolucja czy zagrożenie?
Retail Media – pomiędzy efektywnością a mierzalnością
Retail Media – pomiędzy efektywnością a mierzalnością.
Social Media Immersion.
SPOŁECZEŃSTWO q&a
Społeczna percepcja uchodźców z Ukrainy oraz migrantów na podstawie wyników badań opinii publicznej zrealizowanych w latach 2022-2023.
Spotkanie Julką Żugaj
STEREOTYPY Q&A
Subculture Fluid
Sztuka konsumpcji
Tego nie kupuj
The age of SILVER Influence
The new buzzword is… neurodiversity
Tradwife i Gen Z: manifestacja równouprawnienia, strach czy hipokryzja?
Transformacja AI mojej organizacji
Transformacja Service Design w Santander Bank Polska
U25 Q&A
Umarł Król, niech żyje król
Uwaga pinkwashing!
Warsztat INSKILLS – Lubię gdy masz rację
Warsztat INSKILLS – Od różnorodności do innowacyjności
Wieś tańczy i śpiewa, czyli kilka liczb o tym czego nie widać z Warszawy
Wkrótce ludzkość będzie potrzebować 1,75 planety
Zatrzymać czas. O myśleniu długoterminowym.
Życie nie kończy się po 50tce
RADA PROGRAMOWA
foto_2023
Galeria EXPO 2023
informacje organizacyjne
INSUMMIT
INSUMMIT Festiwal 2024
Log In
main hero test
Membership Account
Menu Toggle
Membership Billing
Membership Cancel
Membership Checkout
Membership Confirmation
Membership Invoice
Membership Levels
Twój profil
partnerzy test
Program
Menu Toggle
„Jezu, wy tu tak żyjecie?!”
5 milionów pominiętych konsumentów
Ada, to nie wypada!
AI: Twój osobisty asystent w świecie badań i marketingu
ANALITYKA Q&A
Atak klonów.
Aukcja charytatywna dla Tomka Grzegrzółki!
BADAWCZY TOOLKIT Q&A
Bank Dobrych Decyzji i innowacyjny spławik
Blueprint for Brand Growth – prawa wzrostu marek w praktyce
Cannes jako kolebka kreatywności
Chodźcie z nami na jednego, czyli polskie imprezki, bibki, melanże, ochleje.
Co łączy dwóch producentów napojów na „Ż” poza pierwsza literą w nazwie
Co ma wspólnego Elvis Presley z Anją Rubik,
Compton i Piltover są bliżej niż Grodno i Jagodno
Cześć pracy. O kulturze zapierdolu
Czy dzisiaj „sex sells”?
Czy psy nas udomowiły
Czy te oczy mogą kłamać?
Czy Twoja branża może sobie pozwolić na reklamy tworzone przez AI bez uszczerbku dla marki?
Czy Twoja branża może sobie pozwolić na reklamy tworzone przez AI bez uszczerbku dla marki?
Czy złość jest zła
Dare to be a Misfit!
Do kogo na obiad?
Dobro wraca. O pożarze, o odpowiedzialności i o tym, że w życiu (i biznesie) najważniejsi są ludzie
DOBROSTAN Q&A
DOM Q&A
Durex: Przełamywanie seksualnych tabu w świecie pełnym ograniczeń i stereotypów
Dwa oblicza czekolady
Dziękuję, nie piję! Czyli 100 pomysłów na napitki fajniejsze od konwencjonalnego alko
E jak Efektywność, E jak Effie
Efektywna rozgrzewka
EKO SREKO
ESG 2024 – „license to bullshiting”
Fabryka Czekolady E.Wedel – najsłodsze sąsiedztwo Festiwalu INSUMMIT
Fast & (furious) pleasure – konsumpcjonizm w erze dopamin culture
FENOMENY Q&A
Fieldstat – szybciej, precyzyjniej, efektywniej
From zero to hero
Future of Insights – panel dyskusyjny
FUTURE OF INSIGHTS Q&A
Green bez washingu
Historia polskiego marketingu Makiem pisana
How behavioural science can help brands win during the cost of living crisis
I’m so happy I can’t stop crying.
ING: Strategiczna równowaga dla marki
INNOWACJE Q&A
INSUMMIT Impro Show
Jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego
Jak mówić o pięknie?
Jak nie drzwiami, to oknem
Jak rozumieć pokolenia?
Jak wygrać wybory prezydenckie 2025
Jak wygrać z neofobią.
Kiedy marketerzy słuchają rekomendacji AI, a kiedy mają je w nosie?
Kiedy robot mówi „dzień dobry”
Klient vs. Badacz – Roast
Klient vs. Badacz – Roast: brutalna prawda o naszych relacjach
KOD DŁUGOWIECZNOŚCI
KOMUNIKACJA: INSPIRACJE Q&A
KOMUNIKACJA: PRZYSZŁOŚĆ Q&A
KOMUNIKACJA: PRZYSZŁOŚĆ Q&A
Kto z kim przestaje takim się staje – a może niekoniecznie
Którędy do alikorna?
Kultura – uniwersum pełne różnorodności, kontekstów i znaczeń
Lajki jak fajki – jak ekonomia nowych mediów formatuje odbiorców.
Marketing marketing
MARKI MAJĄ MOC Q&A
MARKI WŁASNE Q&A
MŁODYCH CHWALICIE, SWOICH NIE ZNACIE!
MŁODZI Q&A
NAPIĘCIA Q&A
Narracje generacyjne szkodzą ludziom
Nie tracę zmysłów, kiedy Cię zobaczę… O sztuce odpuszczania w relacjach
NOWE MEDIA Q&A
Od B jak Benching do Z jak zombeing – nowy relacyjny alfabet
Od męskiej szatni do męskich kręgów, czyli mężczyźni w poszukiwaniu tożsamości
odpowiedzialność marek q&a
Opiekun – kompetencje przyszłości. Jak pracodawcy mogą wspierać pracowników-opiekunów?
Opinie 20 tysięcy klientów w sekundę
Organizacja to opowieść. Słuchaj, opowiadaj i dziel się historiami, które wzmocnią kulturę organizacyjną Twojej firmy
OTWARCIE FESTIWALU
Polska – najszczęśliwszy kraj na świecie?
Polski akcent w Cannes
PORa mieć standardy
POV: jesteś „zetką” na zakupach
Prognoza pogody dla greenwashera na dziś, jutro i pojutrze.
Prostota radość budzi. Można łatwiej? Trzeba!
Putinowi kuchni nie wyremontuję, ale kombi kupię
Rebel’s not dead
Retail Media, trzecia fala marketingu internetowego – jak po niej surfować
Return on Equity
RODZINA REDEFINICJE Q&A
Różnice pokoleń: a co jeśli jesteśmy o wiele bardziej podobni?
Rynek badań w Polsce. Prezentacja wyników badania branżowego.
Rzecz niepospolita – o synkretyzmie tożsamości narodowej
Samotna czy samodzielna?
Semilac: Moc w naszych rękach – Lokalna transformacja marki ku inkluzywności i sprawczości
Sen, seks i smartfony
Siła standardów – siła synergii. Jak osiągnąć cross-branżowy konsensus napędzający biznes?
Sprawdź, czy w Twoim domu nie zagnieździł się Gniazdownik
Starsze panie po dwudziestce w poszukiwaniu recepty na wieczną młodość
STRATEGIE MAREK Q&A
Świat w zmianie – szkoła w zmianie
SZTUKA MARKETINGU Q&A
Sztuka tworzenia… biznesu – dokąd zmierza marketing w 2024/2025
Sztuka… czerpania z przeszłości
TABU Q&A
Takie GenZ jak w reklamach nie istnieje”, czyli jak zrozumieć pokoleniową ewolucję komunikacji
The science behind what we buy
TREND IMPACT – warsztaty aktywacyjne
TREND-FOCUS
Twarde, miękkie i al dente – o używkach Polaków od kuchni
Unbias yourself! Warsztat dla liderów
Więcej masła w maśle
Wizje przyszłości
Wstrząśnięty czy zmieszany – pracownik w erze total blendingu.
WSZECH(świat), wiara i śmierć – od korzeni po koronę współczesnego Axis mundi
Wszystko w porządku?
Wszystko wszędzie na raz
Y + 10, 10 lat później.
Zacznij chodzić zanim zaczniesz skakać: synergia Small Data i Big Data
Ziębi mnie czy grzeje?
Ziemianie atakują. Tym razem nieco mocniej.
Zostaliśmy do końca wczorajszego afterparty, żebyście wy nie musieli!
Українська реклама
Przerwa
RADA PROGRAMOWA
Scena partnerska i strefa expo
TEST
test2024
Wirtualne światy, prawdziwe zaangażowanie: GTA, fenomen role-play i nadchodząca zmiana
WSPÓŁPRACA
Youth
Menu Toggle
Program youth 2024
„Bardziej od wstawania, nienawidzę tylko spać” – Jak pokolenie końca świata widzi swoją przyszłość?
„Zrobimy tak, że za dwa lata związki zawodowe będą trendy”. Młode oblicze solidarności pracowniczej
Bombay Saphire czy Bacardi ze szklanki, czyli o tym, jak pije GenZ
Cosplay – ten dobry, ten zły i ten brzydki
Czy Generacja Z kocha ojczyznę?
Czy z Zetki wyrośnie Millenials, a Millenials zestarzeje się w Boomera?
Dziewczyny i przywództwo
Etno film
Etnografia w Metaverse
Fluid generation = Fluid Fan
Gra w klasy – interaktywna podróż po klasowości Generacji Z
Ideały. Tanio sprzedam!
Igrzyska moralności albo jak walki dziwaków kształtują postawy klasy ludowej
Jak dziś determinuje jutro
Jak oporowo wkurzyć młodych i skutecznie zachęcić ich do wyboru Twojej konkurencji?
Jak rozciągnąć granice ponad 170-letniej marki w świecie przekąsek dla młodych?
Jakie RRSCooo ma mój kredyt hipotetyczny?
Karty na stół – odkrywamy prawdę o naszym błędnym przekonaniu na temat uczniów z Gen Z
Książki, które zmieniają zasady gry – jak literatura Young Adult podbija cyfrowe pokolenie?
Los chce ze mną grać w pokera – strategie młodych w świecie niepewności
Mam 25 lat, więc to oczywiste, że od imprezy wolę zakupy spożywcze
Mamo, załatw! Mamo, pomóż!
Mamy dorosłość w domu – kiedy nowy mop obrotowy cieszy niczym niejeden sukces
Marketing w erze algorytmów: jak przebić kulturowe bańki
Millenials bullshitting GenZ
Młodzi dłużnicy – niepokorni czy zagubieni. Strategie młodych w radzeniu sobie z długami.
Mojo Dojo Casa House albo nic
Nie jesteśmy aktorami porno
O śmiałości i trójkątach
Od walki w klatkach do sejm TV. Czy zainteresowanie młodych polityką to chwilowa beka czy realna zmiana?
Ogromna przewaga, której nie zbuduje wielka firma, czyli dlaczego bezpośredni kontakt z odbiorcą jest najważniejszy.
Pandora Gate, Fame MMA i celebryckie dramy – rozrywka czy współczesna patologia
Partycypacja dzieci i młodzieży w kształtowaniu oferty Centrum Nauki Kopernik
Pokolenie lonelineZz, czyli samotność supercharged
Polskie Zetki kontra reszta świata
QA EDUKACJA
QA KOMUNIKACJA
QA LIFESTYLE
QA POLITYKA
QA PRACA
QA ROZRYWKA
QA SEX EDUCATION
QA WARTOŚCI
QA ZAKUPY
Randka z marką – LoveBrand, situationship czy delulu?
SBM Starter, jako muzyczny fenomen dla newcomerów!
Scam Alert! Generacja Z kontra Baby Boomers
se_sualnie
Seks, Durex, gry i młodzi
Szalone Korelacje w Polskiej Edukacji
Talk Show
TREND IMPACT youth
Tylko LOL-kontent i gamepleje? O Zetkach i mediach bez stereotypów.
W oparach absurdu
We don’t need no education? Rola szkoły w życiu pokolenia Alfa.
Zetki kupują często, dużo i inaczej
Zrobiliśmy z bankiem ING dokument o braciach Kacperczyk, a Zetki powiedziały, że jest super
RADA PROGRAMOWA
Youth 2023
Menu Toggle
PROGRAM youth 2023
„Hip hop dla hajsu, spokoju i mamy” – głos pokolenia, moda, a może miejsce na Twoją reklamę?
„Miasto ING” na platformie gamingowej Roblox
Anime – od niszowego fandomu do masowego eskapizmu.
block chain
Core GenZ
Czy Sigma poszedłby na wojnę
Czy to mem czy to insight?
Czy warto mówić do Gen Z na Discordzie?
Daj se. O przyjemnościach młodych w czasach inflacji
Dlaczego fani Szpaka i Bedoesa często są także fanami League of Legends.
Does your brand speak TikTokish?
Dziewczynki mogą wszystko
edukacja
Edukacja wychodzi z formy – czy Gen Z zwiastuje koniec edukacji jaką znamy i co nam to o nich mówi?
Galaxy Nie z tego świata – case study komunikacji marketingowej Samsunga skierowanej do Gen Z
Genderless, proszę
Hallyu dla nie-KBoo
Hiszpański porządek, polski temperatment czy niemiecka oszczędność
Identity Nomads
In Context tt.nastolatki
jak być
jak mówić
Jest 21 kwietnia i wchodzimy w retrogradację Merkurego w Byku
Keep pressing play, czyli zmiana sposobu konsumpcji treści wideo w pokoleniu Gen Z
Kto Ty jesteś
kultura
Let’s play the game – co ty wiesz o GenZ, Boomer?
Lot bezzałogowej sondy kulturowej w przestrzeń Digital Natives
Mieć i być, czyli pragmatyczne podejście młodych do niezależności
Nie będę Gretą! Nie będę ekologarą! – zbuntowani przeciwko systemowej zmianie klimatu, czy zadręczeni poczuciem winy?
Nie dotykaj moich uszu, miau – czyli o relacjach młodych z robotami
Nie pozwolimy Wam mówić o nich źle
Nie-młodzieżowi młodzi – pozwólmy Zetkom nie być cool.
Od Bravo Girl do TikToka – jak prowadzić edukację seksualną poza szkołą?
Od fidget spinnera do microdosingu
Po co nam (i markom) kultura młodych?
Po co nam 5-letnie studia? Redefinicja umiejętności jutra w erze ChatGPT
postawy i wartości
Przyszłe życie – przydatność wiedzy, czyli jak i czego uczyć, żeby się przydało
Szkolna szychta. O tym jak nieletni pracują na półtorej etatu.
Talk Show
There’s No Such Thing as Generation?
zajawka
Zakończenie
Zetki – pokolenie, które chodzi własnymi ścieżkami
RADA PROGRAMOWA 2023
Współpraca insummit youth
Youth 2023 bkp
Youth call backup
Archiwalna strona Festiwalu ’22 będzie dostępna wkrótce.
Powrót do strony głównej
Insummit Youth