Skip to content
INSUMMIT - Festiwal Insightów i Innowacji
  • CALL
    • TEMATY
    • IDEA
    • DLA KOGO
    • NETWORKING
    • INFORMACJE
  • WSPÓŁPRACA
  • ZGŁOŚ WYSTĄPIENIE
  • MINIONE EDYCJE
    • INSUMMIT YOUTH & BEYOND
    • INSUMMIT Festiwal 2024
    • INSUMMIT Youth 2024
    • Festiwal INSUMMIT 2023
    • INSUMMIT youth 2023
    • Festiwal INSUMMIT 2022
  • KONTAKT
  • KUP BILETY
  • ZALOGUJ
INSUMMIT - Festiwal Insightów i Innowacji
  • aplikacja
  • EXPO
  • Festiwal 2022
    • PROGRAM 2022
      • “Będę grał w grę”
      • Autorytet to dla mnie jak słowa kocham Cię
      • Badać czy zjadać?
      • Badania (za)bardzo osobiste.
      • Badania i analizy – Q&A
      • Bądź sprytny i nie daj się zwieść
      • Bin-e
      • Biznesowe lekcje płynące z analizy
      • BLIKSTORY
      • Cała przyjemność po naszej stronie
      • Centrum Nauki Kopernik jako laboratorium badawcze
      • Chłopcy! Do bicia!
      • Cyfrowe kompetencje pokolenia alpha
      • Czemu średni wskaźnik inflacji tak mało pokazuje
      • Czy męskie majtki i karma dla zwierząt mogą być wyznacznikiem kryzysu? – czyli o najdziwniejszych zachowaniach konsumenckich Polaków mogących zwiastować recesję.
      • Czy rakieta jest silniejsza od wirusa?
      • Czy, na kogo i jak działa język inkluzywny
      • Data-driven marketing transformation
      • Do you need more data or better decisions?
      • Erekcja czy konar
      • Esport na antenie czyli telewizja gamingowa w czasach internetu
      • Experience design – Q&A
      • FiberTech
      • FibriTech
      • FINANSE
      • Fokus na człowieka i cała naprzód!
      • GDZIE JEST PRAWDA
      • GDZIE JEST PRAWDA – CIAŚ
      • GDZIE JEST PRAWDA – KOCIANKOWSKI
      • GDZIE JEST PRAWDA – SMOLIŃSKI
      • Greenwashing jako zjawisko kulturowe
      • Idą po hot-doga na Orlenka
      • Inkluzywność Q&A
      • Innowacyjna rola badaczy w procesach zielonych transformacji
      • Inteligentne ule
      • Jak inwestują młodzi?
      • Jak zmienia się świat gamingu i esportu
      • kiedyś korporacje
      • Kobiety Q&A
      • Kto uratuje nasze firmy
      • Kup teraz czy
      • Marketing na glinianych nogach
      • Meta dress – kiedy Wszyscy założymy cyfrowe ubrania?
      • Metagaming – czy w przyszłości będziemy przemieszczać się własnym awatarem po wirtualnym świecie gier
      • Miasta-Biznes, czyli mieszkańcy-konsumenci
      • Między lifehack’ami a darciem pierza
      • Miliony Polaków w metaverse
      • Młodzi Q & A
      • Młodzi vs. Wielki Biznes
      • Moda digitalowa
      • Moje ubranie nie istnieje, ale jak dobrze w nim wyglądam!
      • Multi-Dimensional Shopping. The Journey to the Metaverse
      • Na początku była reklama
      • NA POLSKIM STOLE
      • Najlepiej przebadana kampania Allegro
      • Najnowsze wieści z linii frontu badań ilościowych
      • NAJWIĘKSZA MNIEJSZOŚĆ
      • Naturalne materiały
      • Nowy CX – czyli jaki?
      • Oddajemy głos przybyszom z Ukrainy – Portret Ukrainek i Ukraińców w Polsce
      • Otwarcie
      • Pink, green i rainbow-washing
      • Planowanie strategiczne Q&A
      • Podążając za głosem
      • Pojawiam się przed Państwem jako jastrząb…
      • Posłuchaj pracownika uważnie jak klienta.
      • Power of insights
      • PRACA
      • Praca z NPS – jak nie zwariować i osiągać ponadprzeciętne wyniki?
      • Przepis na wprowadzenie badań jakościowych.
      • Quo Vadis CX?
      • Raz wygrywasz iPhone’a
      • Siła różnorodności i inkluzji, siła stereotypów
      • Spraw, by szybciej rosły!
      • STRATEGIE NA CZAS NIEPEWNOŚCI
      • SUSTAINABILITY po polsku
      • SZEPTUCHA, ASTROLOG I TAROCISTA W TAJNEJ SŁUŻBIE MARKOM
      • TANI ARMANI
      • Technologia w służbie badań czy badania w służbie technologii
      • Technologia w służbie podniesienia jakości życia
      • That girl czy trad wife
      • TikTok vs reszta świata
      • TREND ALTERNATYWA
      • TREND BRUTALIZACJA
      • TREND DIGITALNOŚĆ
      • TREND IMPACT
      • TREND IMPACT 2
      • TREND IMPACT otwarcie
      • TREND LESS
      • TREND REFLEKSYJNOŚĆ
      • Tygiel eko-startupów
      • UX w akwarium.
      • Wideonauci na oceanie rozrywki
      • Wojownik, Władca czy Błazen
      • Wulgarne
      • Zanurzeni w telewizji
    • RADA PROGRAMOWA
  • Festiwal 2023
    • Program 2023
      • „Jak mi Twoja firma zryje banię, to…” czyli o Młodych ‘kosmitach’ w robocie.
      • „Niewidzialni” – ojcowie o tacierzyństwie w życiu i w reklamie.
      • A gdyby cele zrówoważonego rozwoju
      • A ile drzew zasadzi twoja firma
      • AI na smyczy badacza. Mini szkolenie z wykorzystania narzędzi AI w badaniach.
      • AI wszędzie, boty wszędzie.
      • Alarm już wyje
      • ALPHA & GEN Z Q&A
      • Automatyzacja pracy researchera
      • BADANIA DOBROSTANU I ZDROWIA PSYCHICZNEGO
      • Bądź twórczy i innowacyjny… łatwo powiedzieć
      • BUSINESS SOCIAL IMPACT
      • CHANGE FOR GOOD Q&A
      • CHANGE FOR GOOD Q&A
      • Czy (Twoja) kampania może być skuteczna ?
      • Czy dr ChatGPT leczy tak samo dobrze jak dr Google?
      • Czy jesteśmy gotowi na długowieczność?
      • Czy Julka feministka i Mirek w kryzysie męskości znajdą wspólny język
      • Czy kropla drąży skałę?
      • Czy narcyzm to piąty jeździec Apokalipsy?
      • Czy trzeba odlecieć w kosmos, żeby zrozumieć marki przyszłości?
      • Data Driven Decisions – podejście vintage
      • DATA DRIVEN DECISONS
      • DDD1 Q&A
      • DDD2 Q&A
      • Dlaczego marki chętniej zatrudniają influencerów niż gwiazdy
      • Do modelowania trzeba trojga, czyli jak czucie i wiara muszą wspierać mędrca szkiełko i oko.
      • Dźwiękowa rewolucja. Nowatorskie zmiany na rynku audio online
      • E-commerce: paradoks wyboru
      • EFEKTYWNOŚĆ Q&A
      • Etno stand up: Z Pamiętnika Niemłodej Etnografki.
      • FUTURE IS NOW Q&A
      • Gdzie AI nie może, tam ludzi (się) pośle. Klika przykładów ludzkich Supermocy.
      • Granice w komunikacji
      • Historia o tym, jak pozostać wiarygodnym pracodawcą, gdy dałeś słowo a rzeczywistość „jutra” zmusza cię do zmiany.
      • HUMAN CENTERED DESIGN Q&A
      • Ile dobrych konceptów musi umrzeć, by w końcu zbadać, jak je badać?
      • INFLUENCER MARKETING Q&A
      • Innovation for Realists
      • INNOWACJE Q&A
      • Insight v. Story.
      • Jak program innowacji pracowniczych może zwiększać zaangażowanie pracowników
      • Jak sztuczna inteligencja i eksperymenty behawioralne kształtują przyszłość marketingu
      • Jak wejść na wyższy poziom tworzenia innowacji
      • Jak wycisnąć z danych jeszcze więcej wartościowych wniosków? Jak rosnąć w oparciu o sąsiadujące kategorie?
      • Jak wykorzystać narracje końca do tworzenia skutecznych strategii i angażującego designu marek?
      • Jak wykorzystać narracje końca do tworzenia skutecznych strategii i angażującego designu marek? – Copy
      • Jak wykorzystać posiadane dane do indywidualnego podejścia do klienta?
      • Jak zdobyć Gran Prix w Cannes pomagając ludziom?
      • JESZCZE NOWSZE MEDIA Q&A
      • Kapibara – Pomagara! Jak uczyć dzieci świadomych decyzji w internecie.
      • Kocha, nie kocha
      • KOMUNIKACJA INSPIRACJE Q&A
      • Michał Wiśniewski, sałatka i Azja Express
      • Miękiszon, moralny karzeł, dające w szyję
      • Misja na Marsa czy Mars z Misją
      • Młody sportowiec na Tiktoku
      • Młodzi [a]polityczni
      • Moc muzyki
      • Możesz zamknąć oczy, ale nie uszy
      • MUSIC Q&A
      • Muzyka w dobie TikToka – prezentacja multimedialna
      • Najjaśniejsze gwiazdy w konstelacji. Scenariusze przyszłości dla pokolenia Alfa
      • NAPIĘCIA Q&A
      • Neokolektywizm, czyli marka w rękach konsumentów
      • Neokolektywizm, czyli marka w rękach konsumentów – Copy
      • NEXT LEVEL BRANDS Q&A
      • Nie ma designu, nie ma problemu
      • Nie po to kupujemy ubezpieczenie na ekran
      • Nie tylko wejdź w moje buty ale też w nich pochodź. Strategia komunikacji z pracownikiem.
      • Od n00ba do Pogchampa – język komunikacji pokolenia Z i Alpha, czyli o tym jak zostać gamingowym poliglotą.
      • Od Oscara Wildae’a do Harnasia z Lodoherbatą – czy Kamp może pomóc nam zrozumieć młodzież w czasach kryzysu?
      • Od Oscara Wilde’a do Harnasia z Lodoherbatą – czy Kamp może pomóc nam zrozumieć młodzież w czasach kryzysu?
      • Omnichannel – zderzenie dwóch światów
      • Otwarcie festiwalu
      • Otwarta analityka: jak skutecznie wykorzystać open-source w marketing mix modelling
      • Otwarta analityka: jak skutecznie wykorzystać open-source w marketing mix modelling – Copy
      • Otwarte innowacje w dobie transformacji energetycznej
      • Pastewne buraki i śliwki robaczywki
      • Pigułki przedwyborczej wiedzy
      • Pigułki przedwyborczej wiedzy
      • Pogoń za świętym Graalem prognozowania
      • Polska A Polsce B każe się całować w D
      • Porozmawiajmy o słoniu w pokoju
      • Pozwól sobie na lojalność… nie musisz się bać przywiązania.
      • Practice-centric design, czyli o tym, jak i dlaczego skończyła się era usera
      • Prezentacja wyników badań Dystynkcje Muzyczne
      • PROCESY STRATEGICZNE Q&A
      • Projekt do wykonania, biznesowa inwestycja czy tworzenie wspólnoty? O tym, jakie rodziny tworzą Polacy i innych rodzinnych sprawach.
      • Przebranżowienie? Reskilling? Upskiling?
      • PRZYCHODZI MARKETINGOWIEC DO PSYCHOLOGA
      • Raz, dwa, trzy… badania robisz Ty! O szansach i zagrożeniach demokratyzacji badań.
      • Regrets
      • Reklamy tworzone przez sztuczną inteligencję: rewolucja czy zagrożenie?
      • Retail Media – pomiędzy efektywnością a mierzalnością
      • Retail Media – pomiędzy efektywnością a mierzalnością.
      • Social Media Immersion.
      • SPOŁECZEŃSTWO q&a
      • Społeczna percepcja uchodźców z Ukrainy oraz migrantów na podstawie wyników badań opinii publicznej zrealizowanych w latach 2022-2023.
      • Spotkanie Julką Żugaj
      • STEREOTYPY Q&A
      • Subculture Fluid
      • Sztuka konsumpcji
      • Tego nie kupuj
      • The age of SILVER Influence
      • The new buzzword is… neurodiversity
      • Tradwife i Gen Z: manifestacja równouprawnienia, strach czy hipokryzja?
      • Transformacja AI mojej organizacji
      • Transformacja Service Design w Santander Bank Polska
      • U25 Q&A
      • Umarł Król, niech żyje król
      • Uwaga pinkwashing!
      • Warsztat INSKILLS – Lubię gdy masz rację
      • Warsztat INSKILLS – Od różnorodności do innowacyjności
      • Wieś tańczy i śpiewa, czyli kilka liczb o tym czego nie widać z Warszawy
      • Wkrótce ludzkość będzie potrzebować 1,75 planety
      • Zatrzymać czas. O myśleniu długoterminowym.
      • Życie nie kończy się po 50tce
    • RADA PROGRAMOWA
  • foto_2023
  • Galeria EXPO 2023
  • informacje organizacyjne
  • INSUMMIT Festiwal 2024
    • Program 2024
      • „Jezu, wy tu tak żyjecie?!”
      • 5 milionów pominiętych konsumentów
      • Ada, to nie wypada!
      • AI: Twój osobisty asystent w świecie badań i marketingu
      • ANALITYKA Q&A
      • Atak klonów.
      • Aukcja charytatywna dla Tomka Grzegrzółki!
      • BADAWCZY TOOLKIT Q&A
      • Bank Dobrych Decyzji i innowacyjny spławik
      • Blueprint for Brand Growth – prawa wzrostu marek w praktyce
      • Cannes jako kolebka kreatywności
      • Chodźcie z nami na jednego, czyli polskie imprezki, bibki, melanże, ochleje.
      • Co łączy dwóch producentów napojów na „Ż” poza pierwsza literą w nazwie
      • Co ma wspólnego Elvis Presley z Anją Rubik,
      • Compton i Piltover są bliżej niż Grodno i Jagodno
      • Cześć pracy. O kulturze zapierdolu
      • Czy dzisiaj „sex sells”?
      • Czy psy nas udomowiły
      • Czy te oczy mogą kłamać?
      • Czy Twoja branża może sobie pozwolić na reklamy tworzone przez AI bez uszczerbku dla marki?
      • Czy Twoja branża może sobie pozwolić na reklamy tworzone przez AI bez uszczerbku dla marki?
      • Czy złość jest zła
      • Dare to be a Misfit!
      • Do kogo na obiad?
      • Dobro wraca. O pożarze, o odpowiedzialności i o tym, że w życiu (i biznesie) najważniejsi są ludzie
      • DOBROSTAN Q&A
      • DOM Q&A
      • Durex: Przełamywanie seksualnych tabu w świecie pełnym ograniczeń i stereotypów
      • Dwa oblicza czekolady
      • Dziękuję, nie piję! Czyli 100 pomysłów na napitki fajniejsze od konwencjonalnego alko
      • E jak Efektywność, E jak Effie
      • Efektywna rozgrzewka
      • EKO SREKO
      • ESG 2024 – „license to bullshiting”
      • Fabryka Czekolady E.Wedel – najsłodsze sąsiedztwo Festiwalu INSUMMIT
      • Fast & (furious) pleasure – konsumpcjonizm w erze dopamin culture
      • FENOMENY Q&A
      • Fieldstat – szybciej, precyzyjniej, efektywniej
      • From zero to hero
      • Future of Insights – panel dyskusyjny
      • FUTURE OF INSIGHTS Q&A
      • Green bez washingu
      • Historia polskiego marketingu Makiem pisana
      • How behavioural science can help brands win during the cost of living crisis
      • I’m so happy I can’t stop crying.
      • ING: Strategiczna równowaga dla marki
      • INNOWACJE Q&A
      • INSUMMIT Impro Show
      • Jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego
      • Jak mówić o pięknie?
      • Jak nie drzwiami, to oknem
      • Jak rozumieć pokolenia?
      • Jak wygrać wybory prezydenckie 2025
      • Jak wygrać z neofobią.
      • Kiedy marketerzy słuchają rekomendacji AI, a kiedy mają je w nosie?
      • Kiedy robot mówi „dzień dobry”
      • Klient vs. Badacz – Roast
      • Klient vs. Badacz – Roast: brutalna prawda o naszych relacjach
      • KOD DŁUGOWIECZNOŚCI
      • KOMUNIKACJA: INSPIRACJE Q&A
      • KOMUNIKACJA: PRZYSZŁOŚĆ Q&A
      • KOMUNIKACJA: PRZYSZŁOŚĆ Q&A
      • Kto z kim przestaje takim się staje – a może niekoniecznie
      • Którędy do alikorna?
      • Kultura – uniwersum pełne różnorodności, kontekstów i znaczeń
      • Lajki jak fajki – jak ekonomia nowych mediów formatuje odbiorców.
      • Marketing marketing
      • MARKI MAJĄ MOC Q&A
      • MARKI WŁASNE Q&A
      • MŁODYCH CHWALICIE, SWOICH NIE ZNACIE!
      • MŁODZI Q&A
      • NAPIĘCIA Q&A
      • Narracje generacyjne szkodzą ludziom
      • Nie tracę zmysłów, kiedy Cię zobaczę… O sztuce odpuszczania w relacjach
      • NOWE MEDIA Q&A
      • Od B jak Benching do Z jak zombeing – nowy relacyjny alfabet
      • Od męskiej szatni do męskich kręgów, czyli mężczyźni w poszukiwaniu tożsamości
      • odpowiedzialność marek q&a
      • Opiekun – kompetencje przyszłości. Jak pracodawcy mogą wspierać pracowników-opiekunów?
      • Opinie 20 tysięcy klientów w sekundę
      • Organizacja to opowieść. Słuchaj, opowiadaj i dziel się historiami, które wzmocnią kulturę organizacyjną Twojej firmy
      • OTWARCIE FESTIWALU
      • Polska – najszczęśliwszy kraj na świecie?
      • Polski akcent w Cannes
      • PORa mieć standardy
      • POV: jesteś „zetką” na zakupach
      • Prognoza pogody dla greenwashera na dziś, jutro i pojutrze.
      • Prostota radość budzi. Można łatwiej? Trzeba!
      • Putinowi kuchni nie wyremontuję, ale kombi kupię
      • Rebel’s not dead
      • Retail Media, trzecia fala marketingu internetowego – jak po niej surfować
      • Return on Equity
      • RODZINA REDEFINICJE Q&A
      • Różnice pokoleń: a co jeśli jesteśmy o wiele bardziej podobni?
      • Rynek badań w Polsce. Prezentacja wyników badania branżowego.
      • Rzecz niepospolita – o synkretyzmie tożsamości narodowej
      • Samotna czy samodzielna?
      • Semilac: Moc w naszych rękach – Lokalna transformacja marki ku inkluzywności i sprawczości
      • Sen, seks i smartfony
      • Siła standardów – siła synergii. Jak osiągnąć cross-branżowy konsensus napędzający biznes?
      • Sprawdź, czy w Twoim domu nie zagnieździł się Gniazdownik
      • Starsze panie po dwudziestce w poszukiwaniu recepty na wieczną młodość
      • STRATEGIE MAREK Q&A
      • Świat w zmianie – szkoła w zmianie
      • SZTUKA MARKETINGU Q&A
      • Sztuka tworzenia… biznesu – dokąd zmierza marketing w 2024/2025
      • Sztuka… czerpania z przeszłości
      • TABU Q&A
      • Takie GenZ jak w reklamach nie istnieje”, czyli jak zrozumieć pokoleniową ewolucję komunikacji
      • The science behind what we buy
      • TREND IMPACT – warsztaty aktywacyjne
      • TREND-FOCUS
      • Twarde, miękkie i al dente – o używkach Polaków od kuchni
      • Unbias yourself! Warsztat dla liderów
      • Więcej masła w maśle
      • Wizje przyszłości
      • Wstrząśnięty czy zmieszany – pracownik w erze total blendingu.
      • WSZECH(świat), wiara i śmierć – od korzeni po koronę współczesnego Axis mundi
      • Wszystko w porządku?
      • Wszystko wszędzie na raz
      • Y + 10, 10 lat później.
      • Zacznij chodzić zanim zaczniesz skakać: synergia Small Data i Big Data
      • Ziębi mnie czy grzeje?
      • Ziemianie atakują. Tym razem nieco mocniej.
      • Zostaliśmy do końca wczorajszego afterparty, żebyście wy nie musieli!
      • Українська реклама
  • INSUMMIT Festiwal 2025 Call
  • INSUMMIT TYMCZASOWY
  • Log In
  • main hero test
  • Membership Account
    • Membership Billing
    • Membership Cancel
    • Membership Checkout
    • Membership Confirmation
    • Membership Invoice
    • Membership Levels
    • Twój profil
  • partnerzy test
  • Przerwa
  • RADA PROGRAMOWA
  • Scena partnerska i strefa expo
  • TEST
  • test2024
  • Wirtualne światy, prawdziwe zaangażowanie: GTA, fenomen role-play i nadchodząca zmiana
  • WSPÓŁPRACA
  • Youth & Beyond
    • Program
      • A co Ty wiesz o dojrzałych kobietach?
      • A teraz coś dla naszych milusińskich
      • Ale_urwał
      • Audio Generations Room
      • Badania nie są dla dzieci
      • Bardziej Baba Jaga
      • Co ćpają Zetki – Copy
      • Co ja sobie za to kupię, waciki?!
      • Co młodym Millenialkom i Zetkom robi Fairy Porn?!
      • Czego się boją młode dziewczyny
      • Czy ketchup może być popkulturowym MVP
      • Czy mogę zrobić sobie z Tobą zdjęcie?
      • Czy twoja mama cię śledzi
      • Dajmy spokój BIllie Eilish
      • Dlaczego nie będzie InSummit Youth 2035
      • Dlaczego nie będzie InSummit Youth 2035 – Copy
      • Dlaczego wnuki zawsze dogadają się z dziadkami na rynku pracy?
      • Dziewczyny z lewej, chłopcy z prawej? Młodość, która potrzebuje jedności
      • Emocjonalna preperskość Zalf czyli jak nie wdepnąć w traumy
      • Fajka pokoju czy fajka w spokoju
      • GDZIE MOŻNA KUPIĆ TAKĄ GRĘ
      • I’m literally just a girl
      • Kebaby jakie baby?
      • Łączenie pokoleń w rytmie latino
      • Mam 20lat, mieszkam w Czeladzi
      • Mamo, tato nie idę na studia
      • Międzygeneracyjne YouTube Party
      • Międzypokoleniowa Familiada
      • Młodość na sprzedaż
      • Młodych Polaków portret własny
      • Nie kończą się alfabety, kiedy Zetki rodzą Bety
      • Nie stać mnie na Balenciagę
      • otwarcie
      • Piękny, młody i bezdomny, czyli o niewidzialności młodych w kryzysie
      • Pieniądze szczęścia nie dają, ale
      • Pieniądze szczęście dają
      • POCKET GAP
      • Podaj dalej
      • Prelegenci
      • QA INTERNETY
      • QA komunikacja
      • QA ŁĄCZĄC POKOLENIA
      • QA O TYM SIĘ NIE MÓWI
      • QA ODPOWIEDZIALNOŚĆ
      • QA PIENIĄDZIE
      • QA PRACA
      • QA RODZINA
      • QA STEREOTYPY
      • Reklama w telewizji dla pokolenia bez telewizji
      • Reklama w telewizji dla pokolenia bez telewizji – jak to działa? O paradoksie zapamiętywalności reklam.
      • Rodzinne fandomy
      • Spółka z (dość) ograniczoną odpowiedzialnością
      • Starość nie radość… tylko co?
      • Świat się zmienia, ale do szkoły chodziliśmy wszyscy
      • Symulacja doświadczeń w badaniach opinii
      • Synergia pokoleń magiczną siłą napędową trendów kulturowych
      • W świecie wiecznego scrolla
      • Ważni ludzie z małych miejsc
      • WhatsApp Generation Gap
      • Wszystko dla fabuły
      • Wylęgarnia Wąsaczy
      • Youth & beyond afterparty
      • Z ADHD przez pokolenia, czyli jak dr TikTok wyedukował zetki
      • Za młodzi na starość, czyli jak wygląda jesień życia według kuracjuszy z Ciechocinka – etnografia
      • ZAKOŃCZENIE
  • Youth 2023
    • PROGRAM youth 2023
      • „Hip hop dla hajsu, spokoju i mamy” – głos pokolenia, moda, a może miejsce na Twoją reklamę?
      • „Miasto ING” na platformie gamingowej Roblox
      • Anime – od niszowego fandomu do masowego eskapizmu.
      • block chain
      • Core GenZ
      • Czy Sigma poszedłby na wojnę
      • Czy to mem czy to insight?
      • Czy warto mówić do Gen Z na Discordzie?
      • Daj se. O przyjemnościach młodych w czasach inflacji
      • Dlaczego fani Szpaka i Bedoesa często są także fanami League of Legends.
      • Does your brand speak TikTokish?
      • Dziewczynki mogą wszystko
      • edukacja
      • Edukacja wychodzi z formy – czy Gen Z zwiastuje koniec edukacji jaką znamy i co nam to o nich mówi?
      • Galaxy Nie z tego świata – case study komunikacji marketingowej Samsunga skierowanej do Gen Z
      • Genderless, proszę
      • Hallyu dla nie-KBoo
      • Hiszpański porządek, polski temperatment czy niemiecka oszczędność
      • Identity Nomads
      • In Context tt.nastolatki
      • jak być
      • jak mówić
      • Jest 21 kwietnia i wchodzimy w retrogradację Merkurego w Byku
      • Keep pressing play, czyli zmiana sposobu konsumpcji treści wideo w pokoleniu Gen Z
      • Kto Ty jesteś
      • kultura
      • Let’s play the game – co ty wiesz o GenZ, Boomer?
      • Lot bezzałogowej sondy kulturowej w przestrzeń Digital Natives
      • Mieć i być, czyli pragmatyczne podejście młodych do niezależności
      • Nie będę Gretą! Nie będę ekologarą! – zbuntowani przeciwko systemowej zmianie klimatu, czy zadręczeni poczuciem winy?
      • Nie dotykaj moich uszu, miau – czyli o relacjach młodych z robotami
      • Nie pozwolimy Wam mówić o nich źle
      • Nie-młodzieżowi młodzi – pozwólmy Zetkom nie być cool.
      • Od Bravo Girl do TikToka – jak prowadzić edukację seksualną poza szkołą?
      • Od fidget spinnera do microdosingu
      • Po co nam (i markom) kultura młodych?
      • Po co nam 5-letnie studia? Redefinicja umiejętności jutra w erze ChatGPT
      • postawy i wartości
      • Przyszłe życie – przydatność wiedzy, czyli jak i czego uczyć, żeby się przydało
      • Szkolna szychta. O tym jak nieletni pracują na półtorej etatu.
      • Talk Show
      • There’s No Such Thing as Generation?
      • zajawka
      • Zakończenie
      • Zetki – pokolenie, które chodzi własnymi ścieżkami
    • RADA PROGRAMOWA 2023
    • Współpraca insummit youth
  • Youth 2023 bkp
  • Youth 2024
    • Program youth 2024
      • „Bardziej od wstawania, nienawidzę tylko spać” – Jak pokolenie końca świata widzi swoją przyszłość?
      • „Zrobimy tak, że za dwa lata związki zawodowe będą trendy”. Młode oblicze solidarności pracowniczej
      • Bombay Saphire czy Bacardi ze szklanki, czyli o tym, jak pije GenZ
      • Cosplay – ten dobry, ten zły i ten brzydki
      • Czy Generacja Z kocha ojczyznę?
      • Czy z Zetki wyrośnie Millenials, a Millenials zestarzeje się w Boomera?
      • Dziewczyny i przywództwo
      • Etno film
      • Etnografia w Metaverse
      • Fluid generation = Fluid Fan
      • Gra w klasy – interaktywna podróż po klasowości Generacji Z
      • Ideały. Tanio sprzedam!
      • Igrzyska moralności albo jak walki dziwaków kształtują postawy klasy ludowej
      • Jak dziś determinuje jutro
      • Jak oporowo wkurzyć młodych i skutecznie zachęcić ich do wyboru Twojej konkurencji?
      • Jak rozciągnąć granice ponad 170-letniej marki w świecie przekąsek dla młodych?
      • Jakie RRSCooo ma mój kredyt hipotetyczny?
      • Karty na stół – odkrywamy prawdę o naszym błędnym przekonaniu na temat uczniów z Gen Z
      • Książki, które zmieniają zasady gry – jak literatura Young Adult podbija cyfrowe pokolenie?
      • Los chce ze mną grać w pokera – strategie młodych w świecie niepewności
      • Mam 25 lat, więc to oczywiste, że od imprezy wolę zakupy spożywcze
      • Mamo, załatw! Mamo, pomóż!
      • Mamy dorosłość w domu – kiedy nowy mop obrotowy cieszy niczym niejeden sukces
      • Marketing w erze algorytmów: jak przebić kulturowe bańki
      • Millenials bullshitting GenZ
      • Młodzi dłużnicy – niepokorni czy zagubieni. Strategie młodych w radzeniu sobie z długami.
      • Mojo Dojo Casa House albo nic
      • Nie jesteśmy aktorami porno
      • O śmiałości i trójkątach
      • Od walki w klatkach do sejm TV. Czy zainteresowanie młodych polityką to chwilowa beka czy realna zmiana?
      • Ogromna przewaga, której nie zbuduje wielka firma, czyli dlaczego bezpośredni kontakt z odbiorcą jest najważniejszy.
      • Pandora Gate, Fame MMA i celebryckie dramy – rozrywka czy współczesna patologia
      • Partycypacja dzieci i młodzieży w kształtowaniu oferty Centrum Nauki Kopernik
      • Pokolenie lonelineZz, czyli samotność supercharged
      • Polskie Zetki kontra reszta świata
      • QA EDUKACJA
      • QA KOMUNIKACJA
      • QA LIFESTYLE
      • QA POLITYKA
      • QA PRACA
      • QA ROZRYWKA
      • QA SEX EDUCATION
      • QA WARTOŚCI
      • QA ZAKUPY
      • Randka z marką – LoveBrand, situationship czy delulu?
      • SBM Starter, jako muzyczny fenomen dla newcomerów!
      • Scam Alert! Generacja Z kontra Baby Boomers
      • se_sualnie
      • Seks, Durex, gry i młodzi
      • Szalone Korelacje w Polskiej Edukacji
      • Talk Show
      • TREND IMPACT youth
      • Tylko LOL-kontent i gamepleje? O Zetkach i mediach bez stereotypów.
      • W oparach absurdu
      • We don’t need no education? Rola szkoły w życiu pokolenia Alfa.
      • Zetki kupują często, dużo i inaczej
      • Zrobiliśmy z bankiem ING dokument o braciach Kacperczyk, a Zetki powiedziały, że jest super
    • RADA PROGRAMOWA
  • Youth call backup
pierwszy
pierwszy
SESJA EXPERIENCE DESIGN
13.25 Posłuchaj pracownika uważnie jak klienta. O strategii badań pracowniczych w korporacji i budowaniu kultury pytania „dlaczego?
#EmployeeExperience #badaniapracowników #badaniajakościowe #głospracownika #systembadań #etnografiaorganizacji #dialogzbiznesem
więcej…
Magda Kołba-górna

EX Service Design Lead
Santander Bank Polska

13.45 Przepis na wprowadzenie badań jakościowych. Wersja vege z dużą ilością insightowego mięsa.
#Badaniajakościowe #UX #casestudy #juniordużomoże
więcej…
Daniel Kanka

Junior CX designer
XTB

14.05 Centrum Nauki Kopernik jako laboratorium badawcze
#Pozyskiwanie_danych_bez_fokusowni_i_kwestionariuszy #badanie_procesów_uczenia_się #współpraca_badawcza #living_lab #popularyzacja_nauki #ciekawość #fake_news #badania_w_procesie rozwiązywania_zadań_wizualno-przestrzennych
więcej…
Katarzyna Potęga vel Żabik

starszy specjalista-badacz
Centrum Nauki Kopernik

Ilona Iłowiecka-Tańska

kierownik obszaru badawczego
Centrum Nauki Kopernik

14.25 SESJA Q&A
SESJA TREND IMPACT

13.20 OTWARCIE

więcej…
Agnieszka Warzybok

Decode / Future.Company

STRATEGIE NA CZAS NIEPEWNOŚCI
więcej…
Krzysztof Polak

partner
Semiotic Solutions

13.50 PRACA
więcej…
Przemek Huk

Research Manager
Insight Lab

Katarzyna Postawa

Brand & Communications Leader 3M GSC Poland

14.10 FINANSE
więcej…
Ola Gębarowska

Senior Customer Consultant
NielsenIQ

Dorota Sierakowska

Founder of
Girls Money Club

13.20 SESJA GREENSPIRACJE
Znaleźliśmy się w punkcie krytycznym, jeśli chodzi o wpływ gatunku ludzkiego na planetę i wszystkie pozostałe gatunki. Powiedzmy sobie szczerze, stoi za tym model oparty na wzroście i nadmiarowej konsumpcji. Coraz częściej słychać głosy, że potrzebujemy nowej formuły, nowej umowy społecznej. Firmy, instytucje, miasta i państwa zaczynają wprawdzie odczuwać konieczność rewizji swojego modus operandi, sęk w tym, że nie za bardzo wiadomo, jak się za to zabrać. W przeciwieństwie do naszego dorobku w innych dziedzinach funkcjonowania społecznego i biznesu, półka z wiedzą o zielonych transformacjach zastawiona jest ryzami niezapisanych kartek. Podczas GREENSPIRACJI zderzymy myśli i punkty widzenia liderów zielonych zmian, by zastanowić się, w jaki sposób można podejść do zrównoważonego rozwoju. Na naszej arenie młodzież spotka się z biznesem, samorządy z firmami, duże korporacje z innowacyjnymi startupami, by wykrzesać jak najwięcej refleksji, inspiracji i pomysłów na mądre i odpowiedzialne działania.
Mateusz galica

Lata Dwudzieste

13.20 Młodzi vs. Wielki Biznes
więcej…
Bartek Klimaszewski

Executive Creative Director
BBDO

Maria Krawczyńska

Dyrektor Departamentu CSR i Zrównoważonych Finansów
BNP Paribas

Mateusz Urbański

Specjalista ds. Marketingu cyfrowego
dem interactive

Marta Jackowska-Uwadizu

Centrum Edukacji Obywatelskiej

Sylwia Łyskawka

Przewodnicząca Młodzieżowej Rady Klimatycznej
Envonmental Resources Management

Jagoda Pijaczyńska

Młodzieżowy Strajk Klimatyczny / Koalicja Wrocławskiej Ochrony Klimatu

13.45 Miasta-Biznes, czyli mieszkańcy-konsumenci
więcej…
Aleksandra Gołdys

Education Design Developer, 2. Central and Eastern Europe
EIT Climate-KIC

Piotr Masłowski

Wiceprezydent Rybnika

Katarzyna Długa

Menedżer ds. Marketingu
Lewiatan Holding

14.15 Tygiel eko-startupów
więcej…
Michał Kruszyński

Sustainable Development Specialist, CEO
ZNIKA, Planet-A Foundation

Sebastian Górecki

pomysłodawca i założyciel
Intelligent Hives

Marcin Łotysz

Chief Technology Officer
Bin-e

Maria Polska

Specjalistka ds. komunikacji
Fibritech

Paweł Ślusarczyk

twórca
GREENFILL3D i CD3D

14.40 Greenwashing jako zjawisko kulturowe
więcej…
Dr Krzysztof Najder

Founding Partner
STRATOSFERA

Paweł Tyszkiewicz

Dyrektor Zarządzający
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

SESJA PLANOWANIE STRATEGICZNE
13.25 Marketing na glinianych nogach, czyli jak powiedzieć „sprawdzam” popularnym źródłom wiedzy.
#Artefakty_badawcze #How_brand_Grow #Brand_Purpose #segmentacje #kejsy #benchmarki #ekonometria #efektywność #brand_purpose #archetypy
więcej…
Bartosz Brennek

Strategy Director
Zenith

13.45 Bądź sprytny i nie daj się zwieść, czyli jak w praktyce wymyślać strategie w ultra zmiennej teraźniejszości
#myślenie_dysruptywne #myślenie_iteracyjne #lean #agile #adaptacja #zmienność_rzeczywistości
więcej…
Tomasz Bartnik

partner
One Eleven

14.05 Na początku była reklama – proces strategiczny postawiony na głowie.
#agile_creative_testing #walidowanie_pomysłów #szybkie_testy_kreacji #badanie_w_warunkach_rynkowych #szybkie_testy_strategii #prototypy_reklam #wyniki_niedeklaratywne
więcej…
Filip Dawid

Head of Content & Technology
Leo Burnett

Adam Nowakowski

Creative Agency Partner
Meta

14.25 SESJA Q&A
INSUMMIT
Biuro Festiwalowe
ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa
tel. 22 649 97 74,
info@insummit.pl

Polityka cookies
Polityka prywatności
Regulamin
WSPÓŁPRACA
ZOSTAŃ PARTNEREM INSUMMIT
organizatorzy:
Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku
projekt i produkcja:
Ora & Funksters